از طریق دستیار گوگل اکنون می‌توانید دونات سفارش بدهید! - تکفارس 
از طریق دستیار گوگل اکنون می‌توانید دونات سفارش بدهید! - تکفارس 

از طریق دستیار گوگل اکنون می‌توانید دونات سفارش بدهید!

مهدی شفیعی
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - 18:03
از طریق دستیار گوگل اکنون می‌توانید دونات سفارش بدهید! - تکفارس 

گوگل در روز گذشته اعلام کرد که با Dunkin’ Donuts (شرکت تولید شیرینی و کافی‌شاپ‌ آمریکایی است، که در سال ۱۹۵۰ توسط ویلیام روزنبرگ تاسیس شد) برای سفارش دادن با موبایل از طریق برنامه‌ی دستیار گوگل (Google Assistant) مشارکت کرد. اکنون اگر شما یکی از اعضای Dunkin’ Donuts هستید می‌توانید به کمک دستیار صوتی گوگل با صدای خودتان سفارشتان را بدهید.

برای فعال کردن این ویژگی از طریق برنامه‌ی دستیار گوگل تنها بگویید یا تایپ کنید “talk to Dunkin Donuts” و بات Dunkin’ Donut سفارش شما را می‌گیرد. متاسفانه شما نمی‌توانید یک سفارش جدید را شروع کنید اما این بات به شما این امکان را می‌دهد که سفارش‌ های قبلی را دوباره تکرار کنید. هنگامی که شما مکان تحویل و محتویات سفارش را تایید می‌کنید، به شما از طریق گوگل مپ (Google Map) یک براورد از زمان رسیدن می‌دهد.

این یک کار بزرگ توسط دستیار صوتی گوگل نیست. اما برای طرفداران Dunkin این امکان را فراهم می‌کند که بدون استفاده از انگشت خود، دونات را به میز صبحانه‌ی خود اضافه کنند. شما همراهان تکفارس در مورد اینکه این کار در کشور ما نیز انجام شود چه فکر می‌کنید؟ آیا واقعا می‌تواند به اندازه‌ی کافی مفید باشد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید