سونی اکسپریا ایکس زد ۲ (Xperia XZ2) به زودی معرفی می شود - تکفارس 
سونی اکسپریا ایکس زد ۲ (Xperia XZ2) به زودی معرفی می شود - تکفارس 

سونی اکسپریا ایکس زد ۲ (Xperia XZ2) به زودی معرفی می شود

پویان ایزدی
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - 17:56
سونی اکسپریا ایکس زد 2

سونی نتوانست از اکسپریا ایکس زد ۲ پرو در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کند، اما به نظر می رسد این گوشی که به صفه نمایش ۴k اولد مجهز است در چند روز آینده توسط شرکت ژاپنی معرفی شود.

همانطور که از شایعات بر می آمد، قرار بود که سونی از سه محصول جدید پرچمدار خود در نمایشگاه MWC رونمایی کند، اما اینگونه نشد و تنها گوشی اکسپریا ایکس زد ۲ به معرض دید همگان گذاشته شد.

نمایشگ ۵٫۷ اینچی اولد با کیفیت ۴K در سونی اکسپریا ایکس زد ۲ پرو قرار گرفته است که می تواند یکی از بهترین گزینه های فعلی بازار در نوع خود باشد.

اکسپریا ایکس زد 2

گرچه هنوز هیچ خبری به صورت رسمی منتشر نشده و اطلاعات زیادی نیز در دسترس نیست، اما بر اساس برخی نشانه‌ها می‌توان گفت رونمایی پرچمدار جدید سونی با پسوند پرو نزدیک است. به عنوان نمونه می‌توان به چند گزارش FCC اشاره کرد که در آن سه آیدی PY7-24118Q و همچنین PY7-21831A و PY7-00718V رویت شده‌اند.

اکسپریا ایکس زد 2بر اساس اطلاعاتی که در FCC قابل مشاهده است، کدنیم PY7-21831A مربوط به اکسپریا ایکس زد ۲ بوده و آیدی PY7-24118Q، به گوشی اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت تعلق دارد، گوشی هایی که هر دو در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شدند.

به خاطر نیاز به تغییر در طراحی، تلاش برای دریافت تاییدیه‌های محصول دارای آیدی PY7-00718V مدتی قبل از شروع کنگره جهانی موبایل امسال متوقف شد. بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت FCC، گوشی هوشمند دارای این آیدی به خاطر چند تغییر لحظه آخری، نمایشگاه MWC را از دست داده است.اکسپریا ایکس زد 2

رزولوشن ۴۳۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل صفحه نمایش و اندروید اوریو ۸٫۱ از جمله مشخصات کلی این گوشی استثنایی خواهند بود.

بر این اساس، گوشی اکسپریا XZ2 پرو از مدت‌ها قبل آماده بوده و کار توسعه آن به پایان رسیده است، اما سونی درست پیش از آغاز نمایشگاه MWC سال جاری، تصمیم به اعمال برخی تغییرات در طراحی آن گرفت. پس احتمالا باید به زودی منتظر رونمایی رسمی اکسپریا XZ2 پرو باشیم.

اکسپریا ایکس زد 2

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.