باگ‌های iOS 11 بسیار رایج هستند - تکفارس 
باگ‌های iOS 11 بسیار رایج هستند - تکفارس 

باگ‌های iOS 11 بسیار رایج هستند

سید محمد معلمی
۱ فروردین ۱۳۹۷ - 18:58
باگ‌های iOS 11 بسیار رایج هستند - تکفارس 

اگر در آخرین تبلیغ آیفون اپل دقت کنید، یک باگ بسیار جزئی دیده خواهد شد و آن این است که قسمتی از متن iMassage از محدوده خود بیرون می‌ماند.

البته این مشکل زیاد بزرگی نیست و می‌توان به راحتی آن را حل کرد ولی مسئله این است که در تبلیغ اپل مشاهده شده و به راحتی می‌تواند بر بازار آیفون‌ها با iOS 11 تأثیر بگذارد.

بنجامین مایو، نویسنده سایت ۹to5Mac که این باگ را در تبلیغ اپل مشاهده کرده، از رخ دادن چنین اتفاقی شگفت‌زده شده است. این باگ یکی از مشکلات موجود در iOS 11 است زیرا این سیستم عامل دارای مشکلاتی در نرم‌افزار موسیقی رابط کاربری، اتفاقات عجیب در نمایش متن در اپ‌استور، مشکلات چرخش خودکار و . . . است.

فراموش کردن این مشکلات، کار آسانی است ولی تکرار آنها می‌تواند به مرور زمان منجر بروز نارضایتی در میان کاربران شود.

کریس پیریلو سالهاست که مشکلات انیمیشنی iOS را ثبت می‌کند. او می‌گوید: iOS از زمان نسخه ۷، مشکلات زیادی داشته است. این مشکلات، تقریباً مانند باگ‌هایی هستند که ما اندروید را به خاطر آنها سرزنش می‌کردیم.

گفته می‌شود که اپل در حال برنامه‌ریزی برای بهبود عملکرد در iOS 12 است. بنابراین گزارشها حاکی از آن است که اپل نمی‌خواهد ویژگیهای زیادی به iOS 12 اضافه کند و می‌خواهد ریشه باگ‌ها را کشف کرده و آنها را برطرف نماید.

چنین اقداماتی نشان‌دهنده این است که باگ‌های زیادی در نسخه‌های بعدی iOS نخواهد بود که برای اثبات این ادعاها، باید تا ماه ژوئن صبر کرد تا در مورد iOS 12 اطلاعات بیشتری داشته باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید