معرفی بی سر و صدا هواوی پی ۲۰ لایت - تکفارس 
معرفی بی سر و صدا هواوی پی ۲۰ لایت - تکفارس 

معرفی بی سر و صدا هواوی پی ۲۰ لایت

پویان ایزدی
۱ فروردین ۱۳۹۷ - 19:03
هواوی پی 20 لایت

هواوی پی ۲۰ لایت ، یکی از اعضا سه گانه جدید پی ۲۰ هواوی در کشور لهستان به صروت رسمی معرفی شد. این گوشی دارای دوبین دوگانه و شکاف بالای صفحه همچون آیفون ایکس خواهد بود.

همانطور که هواوی دعوتنامه ای مبنی بر رونمایی از سه گوشی جدید خود در فرانسه به تاریخ ۷ فروردین ماه ارسال کرده بود، حال متوجه شدیم که یکی از این سه گوش، هواوی پی ۲۰ لایت در سکوت کامل داخل کشور لهستان معرفی شده است. بدیهی است که این گوشی عضوی از خانواده هواوی پی ۲۰ بوده و مطابق شایعات مختلفی که طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر شنیده بودیم، از طراحی جدید و تازه‌ای برخوردار است.

بسیار جالب است که بدانید هیچ نوع خبرگزاری در این مراسم حضور نداشته و هواوی به صورت مخفیانه این گوشی را رونمایی کرده است.

اگر از نظر ظاهری بخواهیم گوشی را بررسی کنیم به نظر بسیار شبیه به انر ۹ می رسد با این تفاوت که دارای دوربین دوگانه و بریدگی بالای صفحه نمایش است. این گوشی  مجهز به یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی با وضوح Full Hd و نسبت ابعاد ۱۹:۹ بر روی قاب جلویی گوشی تعبیه شده است و تراشه ۸ هسته‌ای کایرین ۶۵۹ نیز همراه با پردازشگر گرافیکی MaliT830-MP2، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در زیر قاب هواوی پی ۲۰ لایت قرار دارند. شما همچنین می‌توانید حافظه داخلی این گوشی را با استفاده از یک کارت میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا ببخشید. خبر خوب اینکه، گوشی میان رده جدید هواوی از اندروید ۸ اوریو همراه رابط کاربری EMUI 8.0 بهره می‌برد و با استفاده از یک درگاه USB نوع C می‌توانید باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری آن را شارز کنید.

از جمله ابزار قدرتمندی که روی این گوشی به کار برده شده می توان به دوربین های استثنایی آن اشاره کرد. این گوشی میزبان دوربین دوگانه ۱۶ + ۲ مگاپیکسلی با فلاش LED است که می‌توانند تصاویری با افکت بوکه را تهیه کنند. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی همراه فلش OLED نیز در تکه‌ی بریده شده‌ی نمایشگر گوشی، درست در بالای صفحه جای گرفته است.

هواوی پی ۲۰ لایت در بخش اتصالات از دو سیم کارت، ۴G VoLTE، وای فای ۸۰۲٫۱۱ b/g/n، بلوتوث ۴٫۲، جی پی اس/ گلوناس، ان اف سی و درگاه USB نوع C برخوردار است.

به نظر می رسد که هواوی پی ۲۰ لایت قیمتی معادل ۴۳۶ دلار داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید