رئیس اطلاعات محرمانه‌ی توئیتر در حال ترک این شرکت است - تکفارس 
رئیس اطلاعات محرمانه‌ی توئیتر در حال ترک این شرکت است - تکفارس 

رئیس اطلاعات محرمانه‌ی توئیتر در حال ترک این شرکت است

مهدی شفیعی
۳ فروردین ۱۳۹۷ - 21:55
رئیس اطلاعات محرمانه‌ی توئیتر در حال ترک این شرکت است - تکفارس 

رئیس اطلاعات محرمانه‌ی توئیتر، بر اساس یک گزارش از The Verge این شرکت را ترک کرده است. مایکل کوتس (Michael Coates)، کسی که در ماه ژوئیه‌ی سال ۲۰۱۵ میلادی به این شرکت پیوست، در حال راه اندازی شرکت خودش است. کوتس این حرکت را سه هفته پیش بصورت غیر علنی مطرح کرده است.

توئیر از اظهار نظر در این رابطه خودداری کرد اما کوتس بعد از ظهر چهارشنبه این حرکت را تایید کرد:

کار در توئیتر واقعا شگفت انگیز بود اما همانطور که به صورت غیر علنی چندین هفته‌ی پیش اعلام کردم، کار من در آنجا در حال تمام شدن است. من می‌خواهم از این تیم امنیتی هیجان انگیز جدا شوم. اما بعد از آن چه خواهد شد؟ من در حال راه اندازی یک کار امنیتی هستم. امیدوارم به زودی جزئیات بیشتری از آنچه در حال انجام آن هستیم به اشتراک بگذارم. (مایکل کوتس. ۲۱ مارس ۲۰۱۸)

اخبار مربوط به خروج کوتس از روزی منتشر شد که مایکل زالسکی (Michael Zalewski)، مدیر اطلاعات امنیتی مهندسی در گوگل، پس از ۱۱ سال خروجش از این شرکت را اعلام کرد. (زالسکی یکی از مدیران اجرایی عالی رتبه در گوگل بود) همچنین این در حالی است که الکس استاموس (Alex Stamos) رئیس اطلاعات محرمانه‌ی فیس بوک، قصد جدا شدن از این شرکت در ماه آگوست را دارد. این جدا شدن ها که همگی در یک زمان اتفاق می‌افتند، ناشی از این است که شرکت‌های تکنولوژیکی تحت فشار هستند تا از هر گونه سوء استفاده توسط دولت‌های بیگانه جلوگیری به عمل آورند.

منابع آگاه می‌گویند که جایگزینی جوزف کامیلری (Joseph Camilleri) به جای کوتس، حرکت پر ریسکی است. کامیلیری سال گذشته و هنگامی که کوتس به مرخصی پدر شدن رفته بود، جایگزین او شده بود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید