سامسونگ در حال تحقیق بر روی مشکلات صفحه نمایش گلکسی اس ۹ است - تکفارس 
سامسونگ در حال تحقیق بر روی مشکلات صفحه نمایش گلکسی اس ۹ است - تکفارس 

سامسونگ در حال تحقیق بر روی مشکلات صفحه نمایش گلکسی اس ۹ است

مهدی شفیعی
۴ فروردین ۱۳۹۷ - 23:45
سامسونگ در حال تحقیق بر روی مشکلات صفحه نمایش گلکسی اس ۹ است - تکفارس 

شرکت سامسونگ بیانیه‌ای رسمی صادر کرده است و مبنی بر آن است که این شرکت اخبار مربوط به اینکه گلکسی اس ۹ (Galaxy S9) مشکلاتی در صفحه نمایش خود دارد را دنبال می‌کند. این شرکت می‌گوید که در حال حاضر تعداد محدودی از این گزارش ها وجود دارد و کاربرانی که به نوعی تحت تاثیر آن هستند، بهتر است تا مستقیما با سامسونگ ارتباط برقرار کنند. در زیر نقل قول مستقیم سامسونگ را آورده‌ایم:

در سامسونگ، جلب رضایت مشتری در راس امور شغل ما قرار دارد و ما تلاش می‌کنیم تا بهترین تجربه را برای آن‌ها رقم بزنیم. ما تعداد محدودی گزارش دریافت کردیم که بیان می‌داشت صفحه نمایش S9 و S9+ مشکلاتی دارد. در حال حاضر در حال بررسی و تحقیق هستیم. ما خوشحال خواهیم شد اگر مشتریان مستقیما با خودمان ارتباط برقرار کنند.

این پاسخ رسمی پس از انتشار وسیع خبر مشکل در صفحه‌ی نمایش گلکسی اس ۹ توسط رسانه‌های تکنولوژیکی و بنا به شکایت تعداد قابل توجهی از خریداران صورت گرفته است.

شکایات از گلکسی اس ۹ مربوط به لمس صفحه نمایش و وجود لکه‌هایی در آن است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری هستند، در دسترس نیست. ما باید منتظر باشیم تا نتیجه‌ی تحقیقات سامسونگ مشخص گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید