اپل برای اولین بار بند‌های حلقه‌ای اسپرت اپل‌واچ نایکی خود را جداگانه خواهد فروخت - تکفارس 
اپل برای اولین بار بند‌های حلقه‌ای اسپرت اپل‌واچ نایکی خود را جداگانه خواهد فروخت - تکفارس 

اپل برای اولین بار بند‌های حلقه‌ای اسپرت اپل‌واچ نایکی خود را جداگانه خواهد فروخت

میر مهدی حامی
۵ فروردین ۱۳۹۷ - 19:54
اپل برای اولین بار بند‌های حلقه‌ای اسپرت اپل‌واچ نایکی خود را جداگانه خواهد فروخت - تکفارس 

بهار شده است و اپل بندهای جدیدی از اپل‌واچ را عرضه خواهد کرد. هیجان‌زده می‌شوم که در مورد رنگ‌ها فکر کنم درحالی که طوفانی خارج از آپارتمان من در حال وزیدن است. تمام بندها کمی شادتر به‌نظر می‌رسند و احتملا قرار است که حال و هوای بهاری جدیدمان را تداعی کنند. این‌ها عکس‌هایی از بندهای جدید است که شامل بروزرسانی‌هایی در خط تولید هرمس، نایکی و بندهای معمولی شرکت می‌شود. اسم رنگ‌ها را عوض نمی‌کنم زیرا اپل می‌تواند نام زرد را به لیمویی تغییر دهد.

بروزرسانی بند اپل‌واچ هرمس:

بندهای Single Tour Rallye و Double Tour اکنون دارای جزئیات رنگی متضاد هستند.

این رنگ جدیدی از بند حلقه‌ای اسپرت نایکی است که اکنون به‌طور جداگانه به‌فروش می‌رسد:

بندهای حلقه‌ای اسپرت نایکی در رنگ‌های مشکی/پلاتینیومی خالص کومبو، قرمز روشن/مشکی، خاکی، خاکستری و صورتی مرواریدی در دسترس خواهند بود. همچنین بند اسپرت نایکی نیز هست( چیزی که ظاهر ورزشی بیشتری دارد و احتمالا چیزی است که پس از فکر کردن به اپل‌واچ نایکی به ذهنتان خطور می‌کند) که اکنون در رنگ‌های صورتی کمرنگ، صورتی مرواریدی کومبو، سیاه/سفید و خاکی/مشکی موجود است.

و در آخر این بند معمولی جدید اپل‌واچ است:

بند اسپرت در رنگ‌های آبی جین، لیمویی، و قرمز تمشکی موجود است. بند بافته شده‌ی نایلونی در رنگبندی با نوار مشکی، نوار آبی، نوار خاکستری و نوار صورتی موجود است. بند حلقه‌ای اسپرت در رنگ‌های براق، صورتی گرم، سبز ارتشی، آبی تاهو موجود است. در آخر سگک‌ کلاسیک نیز در  رنگ‌های زرد بهاری، آبی کهربایی و صورتی ملایم عرضه می‌شود. ای کاش می‌توانستم در فهمیدن اینکه چرا اپل ظاهرا میلیون‌ها بند متفاوت را می‌فروشد کمکتان کنم، اما نمی‌توانم. فقط آنقدر خرید کنید تا آن مدلی که جنس مناسب و بست مناسبی برای شما دارد را پیدا کنید.

تمام بندها تا اواخر این ماه به صورت آنلاین یا در فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید