Epic Games عملکردی جدید برای Unreal Engine ارائه کرده‌است - تکفارس 
Epic Games عملکردی جدید برای Unreal Engine ارائه کرده‌است - تکفارس 
Epic Games عملکردی جدید برای Unreal Engine ارائه کرده‌است - تکفارس 

Epic Games عملکردی جدید برای Unreal Engine ارائه کرده‌است

Mo.T
۶ فروردین ۱۳۹۷ - 00:04
Epic Games عملکردی جدید برای Unreal Engine ارائه کرده‌است - تکفارس 

شرکت Epic Games امروز از اعلام کرد که آنها یک سیستم ویرایش جدید برای ویدیو‌های ضبط‌شده را برای Unreal Engine توسعه داده‌اند، که به وسیله آن بازی‌بازان می‌توانند ویدیوهای هایلایت خود را ساده‌تر ویرایش کنند. اخبار حاکی از آن است که با توجه به آنچه در نمایش سالانه “State of Unreal “شرکت Epic Games در سانفرانسیسکو اعلام‌شد، این سیستم ابزاری‌ای است تا به کمک آن ویدیوهای ضبط‌شده از بازی، راحت‌تر ویرایش شده و پس از بارگذاری در یوتیوب، حرفه‌ای‌تر به‌نظر برسند. شرکت Epic Games همچنین از یک یوتیوبر خواست تا این عملکرد را توسط ویدیویی که از محیط بازی Fortnite Battle Royal به کمک اعضای شرکت Epic Games ساخته‌شده‌بود تست کند.
Epic Games اعلام کرده‌است، که این عملکرد برای تمام محصولاتی که از Unreal Engine بهره می‌برند در دسترس می‌باشد و تنها محدود به بازی‌های ساخته‌شده توسط شرکت Epic Games، مانند Fortnite نمی‌باشد. اما در هر صورت بنظر می‌رسد که این شرکت این عملکرد را بصورت ویژه‌ای برای Fortnite و یوتوبرهای آن طراحی کرده‌است.
این بازی شوتر به شدت محبوب، فقط در طی چند هفته و البته به لطف یوتوبر معروف ، تایلر”نینجا”بلوین، که نسخه iOS این بازی را بصورت آنلاین با شخص دیگری بازی می‌کرد، به محبوبیت بی‌سابقه‌ای رسیده‌است. این بازی رایگان، در حال حاضر رتبه یک را در بین بازی‌های آنلاین در stream در اختیار دارد و حتی از بازی League of Legends شرکت Riot Games هم پیشی گرفته‌است، و احتمالا محبوبیت آن همچنان افزایش خواهد‌یافت؛ که این نشان دهنده ظرفیت بالای این بازی برای سیستم‌عامل‌های همراه می‌باشد.
یکی از بزرگترین علل محبوبیت این بازی قابلیت خلق لحظات فوق‌العاده‌ای در بازی است، که ارزش به اشتراک‌گذاری بالایی با دیگران را دارند. اگر شما حتی به یکی از صفحات دارای محتوای گیمینگ، در اینستاگرام ، توئیتر و Reddit سر زده باشید، امکان ندارد که کلیپی از این بازی به چشمتان نخورده‌باشد. پس ارائه این عملکرد برای ویرایش مستقیم ویدیوهای ضبط‌شده، باعث اشتراک گذاری بهتر و حرفه‌ای تر آنها در فضای مجازی می شود. در عوض، این ویدیو‌های به اشتراک گذاشته شده، باعث افزایش محبوبیت بازی Fortnite و تبلیغی برای نکات مثبت Unreal Engine می‌باشد. به ازای هر بازی که از Unreal Engine استفاده می‌کند،Epic Games پنج درصد از سود نهایی را به خودش اختصاص می‌دهد.
پس این یک معامله دو سر برد برای Epic Games می‌باشد و می‌توان متصورشد که در آینده شرکت‌ها بر روی Unreal Engine سرمایه‌گذاری خواهندکرد و سوددهی مانند بازی Fortnite خواهندداشت. این بازی هم اکنون یک پیشرو و هدایت کننده برای پیشرفت‌های Epic Games در توسعه ابزارهای خود می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید