جزییاتی از شیاؤمی Mi 7 لو رفت - تکفارس 
جزییاتی از شیاؤمی Mi 7 لو رفت - تکفارس 

جزییاتی از شیاؤمی Mi 7 لو رفت

محراب کرامتی
۶ فروردین ۱۳۹۷ - 22:39
جزییاتی از شیاؤمی Mi 7 لو رفت - تکفارس 

اپل با آخرین آیفون خود در طراحی گوشی پیشرفت هایی را معرفی کرد. پس از معرفی آن بسیاری از کمپانی ها راه اپل را پیش گرفتند. به عنوان مثال هواؤی در P20، اوپو در R15 Duo و ویوو در گوشی های X21 UD و V9 خود از این طراحی های اپل کمک گرفتند. شیاؤمی از انجام این کار تا حد زیادی دوری جست اما بلاخره تسلیم آن شد. بنا بر تصاویر لو رفته از پنل جلویی Mi 7، این کمپانی هم به نظر می‌رسد که به دنبال اپل به راه افتاده باشد.

جزییاتی از شیاؤمی Mi 7 لو رفت - تکفارس 

شیشه ی پنل جلویی شیاؤمی Mi 7 در تصویر بالا با صفحه نمایش Vivo X21 مقایسه شده است. به نظر می‌رسد که در مقایسه با آن انحنای پایینی کمتری دارد. شیشه ۲٫۵ بعدی بکار رفته و انحنای بالایی گوشی هم مشابه پرچم دار ویوو است. بلندگوی بالایی و سنسور Proximity در کنار دوربین جلویی قرار می‌گیرند و حالت محوی دارند. بطوریکه پنل گوشی باعث به چشم نیامدن آن ها می‌شود. به نظر می‌رسد که پرچم دار شیاؤمی نسبت صفحه به بدنه بیشتری در مقایسه به Vivo X21 دارد( که حدود ۸۵٫۲% است). البته هنوز مشخص نیست که تا چه حد این تصاویر به واقعیت نزدیک باشند.

چندی پیش شیاؤمی اعلام کرد که Mi 7  اولین اسمارت فونی خواهد بود که با پردازنده Snapdragon 845 منتشر خواهد شد. اما انتشار آن به تعویق افتاد تا شیاؤمی بتواند قبل آن Mi Mix 2s را به بازار روانه کند. شایعات می‌گویند که برای این گوشی قیمت ۴۷۵ دلار در نظر گرفته شده است. همچنین صفحه نمایش آن ۵٫۶۵ اینچ است و ۸GB رم دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید