آیا LG G7در دو نسخه عرضه خواهدشد؟ - تکفارس 
آیا LG G7در دو نسخه عرضه خواهدشد؟ - تکفارس 

آیا LG G7در دو نسخه عرضه خواهدشد؟

Mo.T
۸ فروردین ۱۳۹۷ - 23:57
آیا LG G7در دو نسخه عرضه خواهدشد؟ - تکفارس 

LG با ارائه فبلت V30، بالاخره استفاده از LCD را در گوشی‌های خود متوقف کرده و به‌جای آن از صفحه‌های OLED استفاده می‌کند. صفحه OLED استفاده‌شده کیفییت بسیار بالایی دارد؛ با سطوح رنگ‌بندی‌های مختلف شمامی‌توانید هر رنگی را که در نظر دارید، از قرمز آجری تا رنگ سفید یخی و رنگ‌های گرم و رنگ‌های طبیعی، بر روی صفحه گوشی V30 ببینید.

ما درانتظار رونمایی از گوشی LG G7 (یا هر اسمی که بعدا بر روی آن بگذارند) هستیم. شایعاتی درباره ظاهر و خصوصیات آن وجود دارد؛ از جمله وجود یک شکاف(notch)[همانند آن بخش سیاه در بالای iPhone X] در این گوشی، که کاربر بنا به خواسته خود، برای کلاسیک‌تر کردن ظاهر گوشی، می‌تواند این شکاف را مخفی نماید. بدین صورت که زوائدی در اطراف این شکاف وجود دارند که با روی‌هم قرارگرفتن، می توانند این شکاف را بپوشانند. بسیاری معتقدند که LG قصد دارد از حالت Deep Black صفحه OLED، برای بهتر پوشاندن این شکاف استفاده نماید.

شایعه دیگری که هم‌اکنون در حال پخش شدن می‌باشد، این است که شرکت LG قصد دارد دو نسخه از G7 عرضه کند؛ یکی با صفحه OLED و دیگری به‌سان پرچمداران قبلی، با نمایشگر LCD.

با وجود اینکه نمایشگر LCD چندان هم بد نیست، ولی برای ویژگی‌هایی که LG برای آینده‌نگری خود به گوشی هایش افزوده، از جمله Always-On Display و یا Knock – On، شارژ کمتری راهنگامی که بر روی نمایشگر OLED استفاده می‌شوند، مصرف می کنند.

ما همچنان در باره تغییراتی که در پرچمدار جدید ایجاد خواهد شد کنجکاو هستیم. آیا تغییر نمایشگر تنها تغییر ایجاد شده خواهد بود و یا ما شاهد تفاوت های محسوسی در سخت افزار این گوشی خواهیم بود؟  آیا فقط نسخه ای از گوشی که از OLED استفاده می کند دارای شکاف خواهد بود و نسخه دیگر بیشتر شبیه نسخه یروزرسانی شده‌ای از G6 خواهد بود؟برای یافتن پاسخ باید تا هنگام عرضه آن صبر کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید