شرکت سونی سرویس جدیدی را برای تماشای ویدیوها ارائه کرده‌است - تکفارس 
شرکت سونی سرویس جدیدی را برای تماشای ویدیوها ارائه کرده‌است - تکفارس 

شرکت سونی سرویس جدیدی را برای تماشای ویدیوها ارائه کرده‌است

Mo.T
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - 09:48
شرکت سونی سرویس جدیدی را برای تماشای ویدیوها ارائه کرده‌است - تکفارس 

اگر شما یک دستگاه PlayStation 4 داشته باشید، قادر خواهیدبود تا در اینترنت به تماشای ویدیوهای مختلف بنشینید. البته این دستگاه ایده‌ال‌ترین وسیله برای اینکار نمی‌باشد؛ چون برای پیداکردن ویدیوهایی که ارزش دیدن دارند، باید چندین بار بین appهای مختلف سوئیچ کنید. سونی قصد برطرف نمودن این مشکل را دارد. اکنون کاربران امریکایی به سرویسی دسترسی دارند که ویدیوهای جدید و ترندشده را از سرویس‌های مختلف، ازجمله PlayStation Vue، به نمایش می‌گذارد. این بخش همانند رابط چرخشی‌ای که قبل‌تر در برنامه‌های Netflix  یا Amazon ارائه‌شده‌بودند، می‌باشد البته با عملکردها و تم‌های مختلف کامل‌تر شده‌است. شما هنوز هم اگر مایل باشید، می‌توانید ابتدا وارد app شوید، ولی به کمک این سرویس بسیار راحتتر می‌توانید به ویدیوی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

شما همچنین می‌توانید این عملکرد را به‌صورتی شخصی‌سازی نمایید که در ابتدا ویدیوهای  YouTube شما به نمایش درآیند. برای این کار ابتدا باید اکانت YouTube خود را به اکانت PSN خود وصل کنید و پس از این کار شما میتوانید ویدیوهای پیشنهادی را در صفحه اصلی PS 4 خود مشاهده کنید. شرکت سونی اعلام کرده است که سرویس ها دیگری نیز بزودی افزوده خواهدشد.

هیچگونه بحثی درباره همه‌گیر شدن این سرویس وجود ندارد تنها سوال در اینجا مربوط به زمان ارائه جهانی آن می‌باشد. حتی اگر PS Vue از مرزهای ایالات متحده فراتر نرود، شرکت سونی بوسیله‌ی برنامه های PlayStation TV، میتواند کاربران خود را متقاعد کند که دستگاه آنها چیزی فراتر از یک کنسول بازی محض می‌باشد. با توجه به قابلیت های بیشتری که PS 4 نسبت به سایر دستگاه ها مانند Xbox One  ویا سایر پخش‌کننده‌های ویدیو، مانند Roku Player دارد، شما را به راحتی مجاب به انتخاب آن می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.