وعده اسنشال برای بهبود دوربین در گوشی‌های آتی - تکفارس 
وعده اسنشال برای بهبود دوربین در گوشی‌های آتی - تکفارس 

وعده اسنشال برای بهبود دوربین در گوشی‌های آتی

سید محمد معلمی
۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - 20:50
وعده اسنشال برای بهبود دوربین در گوشی‌های آتی - تکفارس 

گوشی اسنشال PH-1 از نظر ظاهر بسیار زیبا بود ولی مشکلات زیادی داشت که یکی از آنها به دوربین آن مربوط می‌شد. حالا با توجه به ابراز نارضایتی کاربران، مدیر طراحی صنعتی این شرکت، لیندا جیانگ، وعده داده تا گوشی آینده این کمپانی دوربین باکیفیت‌تری خواهد داشت.

معمولاً خیلی کم اتفاق می‌افتد تا یک شرکت مشکلات محصول خود را بیان کرده و آنها را بپذیرد ولی اسنشال از نظرات کاربران در مورد گوشی PH-1 خبر داشت و به همین دلیل لیندا جیانگ در این‌باره گفت:

به خاطر دوربین گوشی PH-1 انتقادات فراوانی به ما شد به همین دلیل می‌خواهیم در محصول آتی خود دوربین را باکیفیت‌تر کرده و بهبود بخشیم تا نشان دهیم نظرات کاربران و مشتریان برایمان اهمیت دارند. خریداران مطمئن باشند که قطعاً دوربین بهتر خواهد شد.

اگرچه گوشی اشاره شده دوربین خوبی نداشت، ولی اسنشال سعی کرد تا با انتشار آپدیت‌های مختلف، آن را از نظر نرم‌افزاری باکیفیت نگه دارد.

در رابطه با استراتژی اسنشال برای بهبود دوربین در گوشی جدیدش باید بگوییم که معمولاً (متأسفانه) در دنیای گوشی‌ها، خبرگزاری‌ها شایعات در مورد یک محصول جدید را به خوبی انعکاس نمی‌دهند و حتی برخی اوقات اخبار مربوطه را رد می‌کنند.

هنوز در مورد زمان عرضه گوشی جدید اسنشال سخنی به میان نیامده ولی با توجه به معرفی مدل PH-1 در ماه می، این احتمال وجود دارد تا محصول آتی این شرکت را نیز در همین ماه ببینیم بنابراین باید تا ماه آینده صبر کنیم.

گوشی آینده اسنشال علاوه بر داشتن دوربین باکیفیت، ظاهر جذابتری نیز خواهد داشت یعنی سطح آن لیز نخواهد بود و شاید اسکنر اثر انگشت نیز داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید