دلیل عدم نیاز این گوشی به بریدگی صفحه نمایش - تکفارس 
دلیل عدم نیاز این گوشی به بریدگی صفحه نمایش - تکفارس 

دلیل عدم نیاز این گوشی به بریدگی صفحه نمایش

سید محمد معلمی
۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - 20:45
دلیل عدم نیاز این گوشی به بریدگی صفحه نمایش - تکفارس 

شرکت Doogee که به خاطر تولید گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شود، اخیراً دستگاهی تولید کرده که دارای طراحی خارق‌العاده‌ای است.

این گوشی که میکس ۴ نام دارد، توسط یکی از کانالهای معروف یوتیوب به نام Mrwhosetheboss از جعبه خارج و بررسی شده است.

اگر از جلو به این گوشی نگاه کنید فکر می‌کنید که باریکی آن به حدی است که ۹۷ درصد آن را فقط صفحه نمایش تشکیل می‌دهد به همین دلیل نیازی نیست تا در میکس ۴ تولید شرکت Doogee بریدگی داشته باشیم.

در طراحی این گوشی از کشویی استفاده شده که اگر آن را بالا بزنید، دوربین ثانویه و میکروفون آن را می‌توانید مشاهده نمایید در نتیجه باید بگوییم ظاهر میکس ۴ نسبت به دیگر پرچمداران قطورتر است ولی اندازه آن باعث خواهد شد تا افراد زیادی طالب آن شوند.

کشو موجود در میکس ۴ کاربردهای دیگری نیز دارد. مثلاً می‌توان هنگام زنگ زدن گوشی آن را برداشت و تماس را پاسخ داد و یا آن را کنار زد و نرم‌افزار دوربین را اجرا کرد.

گفته می‌شود که به زودی اسکنر اثر انگشت نیز درون صفحه نمایش این گوشی کار گذاشته خواهد شد ولی به خاطر مطرح نبودن مدل نمی‌توان از قطعیت این ادعا سخنی گفت.

باید به ایده‌های نوآورانه و خلاقانه کمپانی‌هایی مانند Doogee دل خوش کرد تا بلکه امسال شاهد ظهور شرکت‌های جدید تولیدکننده گوشی در دنیا باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.