آمازون اکنون به شما اجازه می‌دهد تا تنظیمات والدین برای تبلت‌های Fire را از هر نقطه‌ای تنظیم کنید - تکفارس 
آمازون اکنون به شما اجازه می‌دهد تا تنظیمات والدین برای تبلت‌های Fire را از هر نقطه‌ای تنظیم کنید - تکفارس 

آمازون اکنون به شما اجازه می‌دهد تا تنظیمات والدین برای تبلت‌های Fire را از هر نقطه‌ای تنظیم کنید

میر مهدی حامی
۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - 21:16
آمازون اکنون به شما اجازه می‌دهد تا تنظیمات والدین برای تبلت‌های Fire را از هر نقطه‌ای تنظیم کنید - تکفارس 

آمازون درحال بهبود پنل کنترل والدین خود است تا والدین بتوانند تنظیمات FreeTime مانند محدودیت زمانی صفحه نمایش، محدودیت زمان خواب، برنامه های لیست سفید و غیره را از هر مرورگر وب تنظیم کنند. پیش از این، این کنترل‌ها تنها قابل تنظیم از خود نسخه‌های تبلت کودکان Fire بود. اکنون این تنظیمات می‌توانند از هر اسمارتفون یا رایانه‌ای که والدین به آن دسترسی دارند تنظیم یا به‌روز شوند. آنها همچنین می‌توانند مرورگر وب را از راه دور فعال یا غیرفعال کنند.

پنل والدین به آنها اجازه می‌دهد تا از راه دور بر محتوای – برنامه، بازی، کتاب الکترونیکی و غیره- درحال استفاده توسط فرزندانشان در تبلت‌های شرکت، کنترل داشته باشند. این تنظیمات گزارشات روزانه، هفتگی و ماهانه را فراهم می‌کند که به والدین در مورد آنچه بچه ها می‌بینند و این که چگونه وقتشان از تایم استفاده خود را صرف می‌کنند را بدون نیاز به هماهنگ کردن با والیدن به آنها اطمینان دهد.

از سال گذشته آمازون همچنین “کارت های گفتگو” را به نمایش درآورده است که به منظور کمک به والدین در مورد گفتگو درباره محتوائی که بچه‌ها به آن علاقه‌مند هستند، طراحی شده است. امیدوارم، اگر شامل والدین می‌شوید، قبلا برخی از احساسات کودکان خود را درک کرده باشید و قادر به حرف زدن در مورد این موارد بدون کارت‌های تقلب باشید، اما گاهی ادامه دادن بدون این امکانات سخت می‌شود، بنابراین خوب است که این گزینه وجود دارد تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

پنل والدین به‌طور انحصاری برای والدینی است که دارای نسخه Fire 7 Kids Edition یا Fire 8 Kids Edition هستند که در حال حاضر در سرویس FreeTime شرکت ثبت شده‌اند و دسترسی به ۱۵،۰۰۰ برنامه سرپرستی، بازی ها، فیلم‌ها و محتوای آموزشی از قبیل PBS ، دیزنی و Nickelodeon را برایشان فراهم می‌کند. یک سال از FreeTime نامحدود به همراه خرید هر تبلت عرضه می‌شود؛ اما پس از آن، ۲٫۹۹ دلار در هر ماه هزینه دارد. توانایی کنترل تنظیمات از راه دور چیزی است که والدین باید آن را انتخاب کنند. آمازون می‌گوید: “همه تنظیمات قبلی FreeTime تنظیم مجدد خواهند شد، اما والدین می توانند پس از روشن کردن این ویژگی، تنظیمات والدین خود را دوباره تنظیم و کنترل کنند.”

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید