الجی از G7 ThinQ در ۲مه رونمایی می‌کند - تکفارس 
الجی از G7 ThinQ در ۲مه رونمایی می‌کند - تکفارس 

الجی از G7 ThinQ در ۲مه رونمایی می‌کند

میر مهدی حامی
۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - 18:17
الجی از G7 ThinQ در ۲مه رونمایی می‌کند - تکفارس 

اکنون که Huawei با موفقیت P20 Pro را عرضه کرده است، تصور اینکه LG برای پیشی گرفتن از این گوشی و به وجد آوردن طرفداران اندروید چه‌کار می‌تواند انجام دهد، دشوار است، اما شرکت کره‌ای قطعا قصد امتحان کردن را دارد. همانطور که توسط Engadget مشخص شده است، الجی روز دوم ماه مه را برای رونمایی رسمی از پرچمدار بعدی خود با عنوان نامناسب G7 ThinQ (که همانند “Thank You” اما با “i” خوانده می‌شود) مشخص کرده است و بله، با این عنوان در CES در ژانویه نیز شوخی شده بود.

LG G7 ThinQ دو رویداد رونمایی خواهد داشت: یکی در نیویورک در تاریخ ۲ مه برای مخاطبین بین المللی و یکی دیگر در خانه LG در سئول در تاریخ ۳ مه. همانند P20 Pro و اکثر اسمارتفون‌های اندروید در سال جاری، G7 قرار است که در بالای صفحه خود دارای بریدگی باشد، اما اطلاعات منتشر شده از کنگره Mobile World در ماه فوریه نشان می‌داد که LG پیش از این قصد داشته است گزینه‌ای را برای پنهان کردن آن ارائه دهد.

الجی پس از استفاده از نام تجاری ThinQ در لوازم خانگی خود در CES، آن را به بخش گوشی های خود با گوشی V30S ThinQ برد، و اکنون پرچمدار بعدی شرکت این گسترش را ادامه خواهد داد. اخبار منتشر شده‌ی اخیر در مورد G7 نشان می‌دهد که یک کلید فیزیکی در سمت چپ آن اختصاص داده شده است که به ویژگی‌های هوش مصنوعی الجی مرتبط است، و اعلامیه مطبوعاتی LG که امروز منتشر شد نیز سطح کاملا جدیدی از راحتی در استفاده از تلفن همراه را که توسط هوش مصنوعی فراهم می‌شود را وعده داده است. ما در مورد پیشرفت‌های دقیق این گوشی در سه هفته‌ی آینده (و یا احتمالا خیلی زودتر از این، توسط اطلاعات منتشر شده‌ی بیشتر و تیزرهای LG) بیشتر خواهیم فهمید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.