Mi 6X از چیپست Helio P60 استفاده می‌کند - تکفارس 
Mi 6X از چیپست Helio P60 استفاده می‌کند - تکفارس 

Mi 6X از چیپست Helio P60 استفاده می‌کند

محراب کرامتی
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - 16:23
Mi 6X از چیپست Helio P60 استفاده می‌کند - تکفارس 

شیاؤمی Mi 6X احتمال دارد که مشخصاتی مانند Mi A2 داشته باشد. این گوشی دوباره به درون هاله ای از شایعات فرو رفته که درستی هیچکدام هنوز مشخص نیست. در مراسم TENAA مشخص شد که این گوشی پردازنده ای هشت هسته ای خواهد داشت اما مدل آن معرفی نشد. پس از مدتی شایعه شد که مدل آن Snapdragon 626 و یا ۶۳۶ خواهد بود. اکنون جدیدترین شایعه پیرامون این موضوع آن است که این چیپست در واقع Helio P60 است. این خبر به واقعیت نزدیک تر است زیرا این گوشی رده متوسط است. پرچم دار اصلی شیاؤمی Mi 7 است که با پردازنده Snapdragon 845 و حسگر اثرانگشت داخل صفحه نمایش قوی ترین سخت افزار این کمپانی را خواهد داشت.

Mi 6X از چیپست Helio P60 استفاده می‌کند - تکفارس 

دوربین Mi 6X نیز مشخص شد. دوربین پشتی این گوشی نسخه بهبود یافته Redmi note 5 Pro است. شوتر اصلی دوربین دوگانه این گوشی سنسور IMX 486 است. این سنسور یک لنز ۱۲MP با اندازه پیکسل های ۱٫۲۵ میکرومتری است. دوربین دوم آن سنسور IMX 376 است که لنز ۲۰MP با پیکسل های ۱ میکرومتری دارد. دوربین سلفی آن نیز IMX 376 است.

از دیگر مشخصات تایید شده برای گوشی های Mi 6X و Mi A2 صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p Plus است. رم ۴GB و حافظه داخلی ۶۴GB برای این دو گوشی در نظر گرفته شده است. باتری آن ها نیز ۲۹۱۰mAh است. نسخه گلوبال A2 با Andriod One عرضه می‌شود. این در حالی است که نسخه چینی ۶X رابط کاربری MIUI دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.