وان‌پلاس ۶ به طور رسمی نمایش داده شد - تکفارس 
وان‌پلاس ۶ به طور رسمی نمایش داده شد - تکفارس 

وان‌پلاس ۶ به طور رسمی نمایش داده شد

سید محمد معلمی
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - 18:30
وان‌پلاس ۶ به طور رسمی نمایش داده شد - تکفارس 

تیزر رسمی وان‌پلاس برای دستگاه آتی این شرکت منتشر شد.

چند روزی است که خبرهای زیادی در مورد وان‌پلاس ۶ منتشر می‌شود زیرا روزبه‌روز به زمان معرفی این گوشی نزدیک می‌شویم.

اگر به تصویر نگاه کنید، فکر می‌کنید که وان‌پلاس ۵ تی دوباره به نمایش درآمده است ولی باید بگوییم که پشت این مدل، گوشی وان‌پلاس ۶ دیده می‌شود.

از تیزر منتشر شده اطلاعات زیادی می‌توان گرفت. مثلا اگر با دقت به آن توجه کنید، می‌بینید که آنتن‌های گوشی در فریم فلزی محدود بوده و در آن بیشتر نمی‌شوند. این اتفاق باعث می‌شود تا تأیید کنیم که وان‌پلاس ۶ قاب شیشه‌ای در پشت دارد که معمولاً این ظاهر در دنیای گوشیها، به یکی از اتفاقات مرسوم تبدیل شده است.

در مورد صفحه نمایش این گوشی باید بگوییم تا به الآن مشخص شده که بریدگی در قسمت بالای آن وجود خواهد داشت.

یکی از موارد عجیب درباره وان‌پلاس ۶ این است که احتمالاً کشو هشدار (alert slider) در این دستگاه وجود ندارد و یا حداقل جای آن عوض شده است.

بر اساس این تصویر، وان‌پلاس ۶ نسبت به مدلهای قبلی کمی عریض‌تر به نظر می‌رسد ولی باید مدنظر داشته باشیم که این دو گوشی (وان‌پلاس ۵ تی و وان‌پلاس ۶) روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. البته ما در این مورد مطمئن نیستیم زیرا احتمال دارد که این کمپانی تصمیم داشته تا کناره‌های این مدل را به نمایش بگذارد که البته موفق نبوده است.

با توجه به سوابق وان‌پلاس در مورد معرفی گوشیها، انتظار داریم پیش از معرفی دستگاه جدید، باز هم تیزرها و تصاویر بیشتری از وان‌پلاس ۶مشاهده و منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید