برخی مشخصات BLU Vivo One Plus مشخص شد - تکفارس 
برخی مشخصات BLU Vivo One Plus مشخص شد - تکفارس 

برخی مشخصات BLU Vivo One Plus مشخص شد

محراب کرامتی
۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - 19:23
برخی مشخصات BLU Vivo One Plus مشخص شد - تکفارس 

هرکه نام این گوشی جدید BLU را انتخاب کرده حتما سلیقه ی افتضاحی داشته است. این گوشی در آن واحد نام سه کمپانی سازنده را با هم دارد. به همین خاطر است که بین One و Plus آن فاصله گذاشته می‌شود. اما این گوشی چه مشخصاتی دارد؟

باتری این گوشی ۴۰۰۰mAh است که بصورت سریع شارژ می‌شود. BLU نام آن را Monster Battrey گذاشته است که به نظر کمی اغراق آمیز است. زیرا از شارژ ۵V/2A استفاده می‌کند. همچنین از پردازنده ۱٫۳GHz هشت هسته ای به عنوان Power House یاد می‌کند. این گوشی رم ۲GB دارد و حافظه داخلی آن ۱۶GB است. BLU برای این سخت افزار به نظر ضعیف خود نام های عجیبی گذاشته که خلاف قدرت گوشی را ثابت می‌کنند. این گوشی با ورژن Andriod Nougat 7.1 منتشر می‌شود و قابلیت Split Screen را پشتیبانی می‌کند.

برخی مشخصات BLU Vivo One Plus مشخص شد - تکفارس 

شایعات دیگر پیرامون این گوشی از صفحه نمایش خمیده حرف به میان می‌اورند. این صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p Plus و تراکم پیکسلی ۲۶۹ppi ضعیف است. این صفحه نمایش بصورت ۱۸:۹ است. دوربین این گوشی ۱۲MP بوده و دوربین سلفی آن هم ۱۳MP ای است که هردو فلش LED جداگانه برای خود دارند. حسگر اثرانگشت هم در زیر دوربین پشت قرار دارد. بدنه گوشی از آلومینیوم بوده و در رنگ های مشکی، آبی تیره و طلایی عرضه می‌شود. در حال حاضر این ها شایعاتی بیش نیست و تا قطعی شدن مشخصات این گوشی راه زیادی مانده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید