الجی V35 ThinQ با دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به‌زودی رونمایی خواهد شد - تکفارس 
الجی V35 ThinQ با دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به‌زودی رونمایی خواهد شد - تکفارس 

الجی V35 ThinQ با دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به‌زودی رونمایی خواهد شد

میر مهدی حامی
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - 10:29
الجی V35 ThinQ با دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به‌زودی رونمایی خواهد شد - تکفارس 

الجی اخیرا LG V30 سال گذشته‌ی خود را با قابلیت‌های بیشتری در هوش مصنوعی دوربین تحت عنوان LG V30S ThinQ ارتقا داد. اکنون خبرهای جدید نشان می دهد که این گوشی با بروزرسانی سخت افزاری و با نام  LG V35 ThinQ عرضه خواهد شد.

بنا بر گزارش Android Headlines، این گوشی دارای همان پنل ۶ اینچی OLED FullVision با رزولوشن QHD+ خواهد بود. اگرچه، رزولوشن لنز واید خود را از ۱۳ مگاپیکسل به ۱۶ مگاپیکسل، با نگه داشتن دیافراگم لنز f/1.9 در مقابل آن، افزایش می‌دهد. پشتیبانی از Google Lens و قابلیت های هوش مصنوعی برای تشخیص تصویر که در MWC 2018 معرفی شده بود نیز طبیعتا جزئی از آن خواهند بود.

هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا میزان حافظه تغییر پیدا خواهد کرد وجود ندارد – بر اساس شایعات جاری، V30S دارای حافظه ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه با نسخه‌ای است که دارای همان مقدار RAM و دو برابر حافظه‌ی ذخیره سازی است که به عنوان LG V30S + ThinQ موجود می‌باشد. ۳۲bit Quad DAC (مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ ۴گانه ۳۲ بیتی) نیز همچنان باقی می‌ماند، اما تشخیص صدا از راه دور آن اکنون به ۱۷ فوت / ۵ متر افزایش پیدا می‌کند.

LG اکنون V35 را در بعضی از بازارها عرضه کرده است، اما این فقط یک نام متفاوت برای LG V30 می‌باشد. عرضه‌ی V35 ThinQ دقیقا با همین نام مسلما باعث سردرگمی‌های بیشتر می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.