تصویر OnePlus 6 به‌طور کامل توسط یک سازنده‌ی قاب، فاش شد - تکفارس 
تصویر OnePlus 6 به‌طور کامل توسط یک سازنده‌ی قاب، فاش شد - تکفارس 

تصویر OnePlus 6 به‌طور کامل توسط یک سازنده‌ی قاب، فاش شد

میر مهدی حامی
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - 13:32
تصویر OnePlus 6 به‌طور کامل توسط یک سازنده‌ی قاب، فاش شد - تکفارس 

همانطور که OnePlus همچنان کمپین تیزرهای تبلیغاتی را برای گوشی هوشمند بعدی خود ادامه می دهد، یک سازنده‌ی قاب تصمیم گرفته است که به طور کامل طراحی دستگاه را فاش کند. شما می‌توانید هر دو پنل جلو و عقبی OnePlus 6 را در رندرهای زیر مشاهده کنید، که توسط Olixar منتشر شده‌اند.

همه این قاب‌ها اکنون قابل پیش خرید و سفارش در MobileFun می‌باشند که از قیمت ۷٫۴۹ دلار برای قاب ژله‌ای شروع و تا ۳۵٫۴۹ دلار برای سخت‌ترین نوع آن با محافظ صفحه نمایش، بالا می‌رود.

جای تعجبی نیست که یک‌بار دیگر بریدگی صفحه‌نمایش در قسمت جلوی دستگاه وجود داشته باشد. همچنین شما مطمئنا متوجه شده‌اید که شرکت چگونه طراحی عمودی محور را برای دوربین دوگانه در قسمت وسط پشت دستگاه در نظر گرفته است، که برخلاف چینش افقی دوربین در سمت چپ بر روی OnePlus 5T می‌باشد.

فلاش LED درست در زیر دوربین قرار دارد و در زیر آن نیز حسگر اثر انگشت در قسمت کوچکی قرار گرفته شده است – که یادآورد اندازه اسکنر اثر انگشت گلکسی S9 و S9 پلاس می‌باشد.

OnePlus 6 قطعا به زودی عرضه خواهد شد، و دعوتنامه‌ی معرفی آن نیز احتمالا طی چند هفته آینده منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود که این دستگاه با اسنپدراگون ۸۴۵ و با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه باشد. با توجه به اخبار منتشر شده‌ی قبلی، این دستگاه صفحه نمایش لمسی ۶٫۲۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲،۲۸۰x1،۰۸۰، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی f/2.0  و باتری ۳،۴۵۰ میلی آمپری دارد. دوربین‌های عقب نیز باید وضوحی برابر با ۲۰MP و ۱۶MP داشته باشند و هر دو دارای دیافراگم f / 1.7 خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید