Android Auto برای دستگاه‌های نکسوس و پیکسل بدون نیاز به سیم شد! - تکفارس 
Android Auto برای دستگاه‌های نکسوس و پیکسل بدون نیاز به سیم شد! - تکفارس 

Android Auto برای دستگاه‌های نکسوس و پیکسل بدون نیاز به سیم شد!

مهدی شفیعی
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - 11:24
Android Auto برای دستگاه‌های نکسوس و پیکسل بدون نیاز به سیم شد! - تکفارس 

کاربران اندروید اکنون می‌توانند از Android Auto بدون کابل USB بهره‌مند شوند. تا کنون، برای استفاده‌ی رانندگان Android Auto نیاز بود تا گوشی‌های هوشمند از طریق کابل تمام وقت به دستگاه متصل باشند. اما اکنون این امکان به صورت بی‌سیم برقرار است، اگرچه برای دستگاه‌های محدودی این اتفاق افتاده است.

برای دسترسی به این ویژگی، رانندگان باید یک دستگاه Pixel داشته باشند و یک گوشی Nexus 5X یا ۶P نیز مورد نیاز است. بعلاوه‌ی این، دستگاه‌ها باید اندروید ۸ اورئو یا بالاتر را نیز اجرا کنند و حداقل نسخه‌ی ۳٫۱ برنامه‌ی رسمی Android Auto نیز باید در اختیار باشد. اگرچه، برای آن‌هایی که می‌خواهند هنوز از سیم استفاده کنند این امکان وجود دارد. در حال حاضر معلوم نیست که آیا ویژگی های جدید، به خوبی عمل خواهد کرد یا خیر. به غیر از حذف اتصال گوشی های هوشمند از طریق کابل USB، باید دید که در بازه‌های زمانی مختلف، وضعیت باتری دستگاه به چه شکل تغییر خواهد کرد و آیا اصلا این ویژگی جدید مفید خواهد بود؟
باید گفت که یکی از اعضای تیم Android Auto این ویژگی را تایید کرده است و خاطر نشان کرده است که این ویژگی به سایر دستگاه‌ها نیز انتقال خواهد یافت.  بنابراین دارندگان گوشی هوشمند بیش از یک ماه تا این تغییر فاصله دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید