سامسونگ گلکسی J6 با Infinity Display به FCC رسید - تکفارس 
سامسونگ گلکسی J6 با Infinity Display به FCC رسید - تکفارس 

سامسونگ گلکسی J6 با Infinity Display به FCC رسید

میر مهدی حامی
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - 19:02
سامسونگ گلکسی J6 با Infinity Display به FCC رسید - تکفارس 

همانند یک برادر جوانتر، سری Galaxy A از سری S چیزهایی را به ارث برده است، مانند داشتن نمایشگر Infinity Display. اکنون سری J نیز برخی از این‌ها را دریافت خواهد کرد – FCC گزارشی شامل چندین عکس از سامسونگ گلکسی J6 را منتشر کرده است.

18.5: 9 screenshots from the Samsung Galaxy J6

این تصاویر به وضوح یک صفحه نمایش ۱۸٫۵:۹، که نشان از یک نمایشگر Infinity است را نشان می‌دهند. این احتمالا بدان معنی است که اسکنر اثر انگشت نیز در پشت گوشی قرار خواهد گرفت. متاسفانه، FCC به اندازه کافی برای انتشار طرح‌های اساسی‌تر دست و دلباز عمل نکرده است.

اما ابعاد را منتشر کرده است -خود گوشی اندازه‌ای برابر با ۱۴۶٫۳x67.0 میلی متر و صفحه نمایش آن دارای قطر ۵٫۶ اینچی است. این یک تلفن دو سیمکارت است (همانطور که در تصاویر نشان داده شده است).

اگر کمی کاوش عمیق‌تری انجام دهیم، لیست لوازم جانبی عرضه شده نشان دهنده‌ی یک شارژر استاندارد ۱ آمپر، یک کابل microUSB و یک هدست معمولی ۳٫۵mm است. ما از Geekbench نیز می‌دانیم که J6 از تراشه‌ی Exynos 7870 با ۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند و اندروید ۸ اوریو را اجرا خواهد کرد.

به هر حال، لازم به ذکر است که Galaxy J6 هنوز وجود خارجی ندارد – J5 و J7 مطمئنا وجود دارند، اما در مورد J6 هیچ چیز قطعی نیست. شماره مدل SM-J600F به شدت به نام Galaxy J6 اشاره می‌کند، هر چند که آن را تضمین نمی‌کند. Galaxy A8 (2018) دارای شماره مدل A530 است در صورتی که مدل Plus آن A730 است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید