Black Shark، گوشی گیمینگ شیائومی - تکفارس 
Black Shark، گوشی گیمینگ شیائومی - تکفارس 

Black Shark، گوشی گیمینگ شیائومی

سید محمد معلمی
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - 19:30
Black Shark، گوشی گیمینگ شیائومی - تکفارس 

گوشی گیمینگ جدیدی با برند Black Shark به زودی معرفی خواهد شد.

این برند که در زمینه تولید وسایل گیمینگ فعالیت می‌کند، بخشی از سیستم شرکت شیائومی شده است.

استایل سبز و مشکی Black Shark برای کسانی که تا به حال Razer Phone را دیده‌اند، اصلاً تعجب‌آور نخواهد بود زیرا این مارک، بهترین برند گوشی‌های گیمینگ در دنیا می‌باشد.

گوشی Black Shark، دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۸ گیگی، صفحه نمایش با رزولوشن ۱۰۸۰p و نسبت تصویر ۲۱:۹ است.

بر خلاف Razer Phone، برند Black Shark با استفاده از افزونه آنالوگ قابل اتصال به یک سمت گوشی، اعتبار خود را در زمینه گوشی‌های گیمینگ به دست آورده است.

Black Shark، گوشی گیمینگ شیائومی - تکفارس 

در این گوشی، سیستم خنک‌کننده‌ای وجود خواهد داشت که با دستگاه موجود در رایانه‌ها کاملاً فرق دارد. با این سیستم Black Shark ادعا می‌کند که دمای گوشی، تا ۸ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

هم‌اکنون می‌توان گوشی Black Shark را با قیمت ۴۸۰ دلار (رم ۶ گیگی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی) سفارش داد. البته هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی این گوشی را به طور مستقیم به فروش می‌رساند یا خیر ولی به هر حال، متوجه شده‌ایم که ارتباطی میان شیائومی و Black Shark وجود دارد.

اگرچه گوشی‌های گیمینگ به تازگی در دنیا مطرح شده‌اند، ولی به خاطر محبوبیت برخی بازیها مانند MOBA Honor of Kings و . . .  در چین، نسبت به دیگر نقاط جهان، طرفداران بیشتری دارند.

این مسئله زمانی به فرصت برای موفقیت تبدیل می‌شود که کنسول‌های بازی طرفداران زیادی در چین ندارند بنابراین می‌توان گفت که گوشی‌های گیمینگ با استقبال بیشتری مواجه خواهند شد.

این را هم اضافه کنیم که ماه گذشته، شیائومی نخستین لپ‌تاپ گیمینگ خود را به نام Mi Gaming Laptop معرفی نمود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.