بر اساس گزارش‌ها سامسونگ امروز طراحی Galaxy S10 را به پایان رسانده است - تکفارس 
بر اساس گزارش‌ها سامسونگ امروز طراحی Galaxy S10 را به پایان رسانده است - تکفارس 

بر اساس گزارش‌ها سامسونگ امروز طراحی Galaxy S10 را به پایان رسانده است

میر مهدی حامی
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - 22:00
بر اساس گزارش‌ها سامسونگ امروز طراحی Galaxy S10 را به پایان رسانده است - تکفارس 

در بازار پر از فعالیت این روزهای دنیای گوشی‌های همراه، هیچ زمانی برای استراحت کردن وجود ندارد. به نظر باورش سخت است که یک ماه از زمان عرضه‌ی گلکسی اس۹ و اس۹ پلاس گذشته باشد. این گوشی‌ها هنوز تازه واردان خطوط تولید به شمار می‌روند و معاملات خوبی برای آن‌ها در حال اتفاق افتادن است. اما بدون توجه به این موضوع و بر اساس گزارش‌های اخیر صنعت داخلی، غول کره‌ای هم اکنون به فاز بعدی یعنی گلکسی اس ۱۰ وارد شده است. به‌طوری که در واقع، گزارش می‌شود که طراحی نهایی پرچمدار بعدی این شرکت نیز به پایان رسیده است.

Samsung reportedly finalized the Galaxy S10 design today

اگر شما امیدوار به دیدن چیزی خارق العاده برای جشن سالگرد این گوشی بودید، ممکن است از فهمیدن این موضوع ناراحت شوید که ظاهرا این گوشی همان طراحی کلی Infinity Display که با گلکسی اس۸ رونمایی شد و به اس۹ نیز انتقال یافت را مجددا استفاده خواهد کرد. بنابراین، هیچ صفحه نمایش انقلابی منعطفی درکار نخواهد بود. حداقل در این پرچمدار سامسونگ، گلکسی S10، این اتفاق رخ نخواهد داد. همچنین فعلا صفحه نمایشی با بریدگی نیز وجود نخواهد داشت، که می‌تواند باعث تعجب بیشتر طرفدارن این برند شود.

Samsung reportedly finalized the Galaxy S10 design today

منبع صنعت داخلی، ادعا می‌کند که این حرکت، به نظر در مورد خود ماژول “Infinity Display” اتفاق خواهد افتاد، از آنجا که قطر های ادعا شده برای این دستگاه‌ها نیز حکایت از صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی برای S10 و ۶٫۳ اینچ برای S10 پلاس دارند. اگر قبول کنیم که این اطلاعات درست هستند، پس این جفت جدید S10 کمی از نسل قبلی خود یعنی S9 بلندتر خواهد بود، به ترتیب ۰٫۰۳ و ۰٫۰۸ اینچ برای هرکدام. اگر این اتفاق رخ دهد، می توانیم تصور کنیم که سامسونگ حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر جلوی دستگاه را کمتر کرده است تا صفحه نمایشی بزرگتر را به ارمغان بیاورد.

این گزارش همچنین ادعا می کند که Galaxy S10 یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش را معرفی خواهد کرد – که یک گام منطقی با توجه به پذیرش روزافزون این تکنولوژی در سراسر صنعت به شمار می‌رود. ظاهرا حسگر جدید ۳D برای دوربین نیز در لیست ویژگی‌های Galaxy S10 قرار دارد. بر اساس منابع، ماژول مورد بحث در حال حاضر در حال توسعه مشترک توسط شرکت اسرائیلی تولید حسگر ۳D دوربین، Mantis Vision، و سازنده دوربین Woodgate می‌باشد.

برنامه‌ی تولید پنل‌های جدید Infinity Display برای نوامبر سال جاری تنظیم شده است. این به این معنی است که هیچ فرصتی برای تغییر مشخصات در این نقطه وجود ندارد.

متأسفانه، این امر در وهله‌ی اول اعتبار اخبار منتشر شده را تایید نمی کند. شاید، ما بتوانیم نکاتی را در این مورد پس از رونمایی رسمی گلکسی Note9 و نمایشگر بزرگ‌تر Super AMOLED آن در اواخر امسال متوجه شویم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید