نگاهی به مشخصات Nubia Z18 - تکفارس 
نگاهی به مشخصات Nubia Z18 - تکفارس 

نگاهی به مشخصات Nubia Z18

محراب کرامتی
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - 20:05
نگاهی به مشخصات Nubia Z18 - تکفارس 

کمپانی ZTE امسال گوشی های V18 و Z18 mini را به کاربران معرفی کرد اما همه چشم به راه پرچم دار آن، یعنی Z18 هستند. اکنون مشخصات این گوشی قدرتمند بر روی سایت TENAA ظاهر شده است. نام تجاری این گوشی بر روی این سایت Nubia NX606J است. این گوشی بر روی خود چیپست Snapdragon 845 همراه با ۶GB رم دارد. به احتمال زیاد در آینده نه چندان دور با نسخه Z18s مواجه خواهیم شد که ۸GB رم دارد. با این مشخصات قدرتمند می‌توان گفت که با گوشی گیمینگ روبرو هستیم.

صفحه نمایش آن ۵٫۹۹ اینچ با پنل LCD است که رزولوشن FullHD دارد. به نظر می‌رسد که صفحه نمایش این گوشی در دو طرف خمیده است که ظاهری زیبا به آن داده است. حافظه داخلی درنظر گرفته شده برای آن ۶۴GB و ۱۲۸GB است و به احتمال زیاد با دوربین دوگانه عرضه می‌شود.  این دوربین با لنز اصلی ۲۴MP همراه با دوربین دوم ۸MP کامل می‌شود. دوربین سلفی آن نیز ۸MP  است. دوربین جلوی آن متاسفانه فلش ندارد و از فرستنده IR در بالای آن خبری نیست. دوربین دوگانه این گوشی بصورت افقی است و فلش دوگانه LED در کنار آن ها قرار دارد. حسگر اثرانگشت هم در پشت آن قرار دارد که به استاندارد امروزه تبدیل شده است.

نگاهی به مشخصات Nubia Z18 - تکفارس 

پردازنده گرافیکی آن Adreno 630 است. در کل این گوشی توانست امتیاز ۲۷۱۶۷۴ را در بنچمارک AnTuTu بدست آورد که نشان از قدرت بالای آن می‌دهد. البته این زمانی اتفاق می‌افتد که سیستم عامل آن Andriod 8.0 Oreo باشد. Nubia که از زیرشاخه های ZTE است اظهار داشت که این گوشی رابط کاربری سنگین Nubia UI را نخواهد داشت و با رام گلوبال اندروید منتشر خواهد شد.

نگاهی به مشخصات Nubia Z18 - تکفارس 

باتری Z18 لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۵۳۰mAh است و امیدواریم برای تکمیل کردن این مشخصات قدرتمند با قابلیت Quick Charge 4 Plus عرضه شود. Z17 از Quick Charge 4 پشتیبانی می‌کرد. وزن این گوشی ۱۷۲ گرم بوده و سایز آن ۱۴۸٫۵۸x72.54×8.55 میلی‌متر است. این گوشی خوش بختانه در بالای خود بریدگی ندارد و Nubia همچنان از طراحی های مناسب معمول استفاده می‌کند.

معمولا گوشی های ZTE در تابستان منتشر می‌شوند، پس تا انتشار آن چیزی نمانده است. باید دید که Nubia این بار در عمل چه می‌کند و آیا می‌تواند که موفقیت Z17 را تکرار کند یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.