خودرو Empire شرکت Buick ارتقا یافت - تکفارس 
خودرو Empire شرکت Buick ارتقا یافت - تکفارس 

خودرو Empire شرکت Buick ارتقا یافت

سید محمد معلمی
۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - 17:30
خودرو Empire شرکت Buick ارتقا یافت - تکفارس 

برند Buick به طور معمول، در زمینه تولید خودروهای کوچک و سبک فعالیت می‌کند اما حالا این شرکت کم‌کم در حال تبدیل شدن به کمپانی محبوب در صنعت خودروسازی است. دلیل این افزایش محبوبیت، ارتقا خودرو Empire برند Buick می‌باشد که به تازگی معرفی شده است.

ماشین اشاره شده که سه روز پیش (سه‌شنبه) در چین معرفی شد، انسان را یاد خودروهای شرکت General Motors می‌اندازد. به هر حال، Buick سعی کرده با تولید این خودرو به مشتریان نشان دهد که از نظر این برند، خودرو شاسی بلند به چه معناست.

صفحه نمایش اولد برای دریافت اطلاعات خودرو و مسیریابی و همچنین اتصال ۵G در Empire وجود دارد.

خودرو Empire شرکت Buick ارتقا یافت - تکفارس 

بر اساس گفته‌های Buick، رنگ داخل این خودرو آبی روشن بوده و صندلی‌های آن مانند صندلی‌های سینما طراحی شده است.

Empire دارای رنج حرکتی تا ۳۷۰ مایل و باتری ۴۱۰ کیلوواتی است که می‌تواند در عرض ۴ ثانیه، ۰ تا ۶۰ مایل از مسیر را طی کند. ضمن اینکه به خاطر وجود تکنولوژی شارژ سریع، باتری Empire در ۴۰ دقیقه، حدوداً ۸۰ درصد شارژ می‌شود.

با وجود تکنولوژی Super Cruise، سیستم رانندگی نیمه اتوماتیک نیز در Empire دیده می‌شود.

یکی از سخنگویان Buick می‌گوید: بر خلاف گفته برخی از افراد، ما اصلاً از محصولات کمپانی General Motors تقلید نکرده‌ایم. به علاوه، این را هم اضافه کنیم که مشخص نیست آیا سیستم نیمه هوشمند در ماشین‌های آتی Buick وجود دارد یا نه.

با تولید و معرفی Empire، مسیری که Buick می‌خواهد در آینده طی کند، مشخص شد. همچنین، با توجه به وجود سیستم نیمه هوشمند در این خودرو، گفته می‌شود از آن استقبال خوبی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید