عرضه مدل ارزان‌تر ساعت هوشمند کاسیو - تکفارس 
عرضه مدل ارزان‌تر ساعت هوشمند کاسیو - تکفارس 

عرضه مدل ارزان‌تر ساعت هوشمند کاسیو

امین حسین پور
۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - 20:28
عرضه مدل ارزان‌تر ساعت هوشمند کاسیو - تکفارس 

کاسیو نسخه جدیدی از ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید خود را به بازار عرضه می‌کند. این نسخه با مدل قبلی تفاوت چندانی ندارد و دقیقاً شبیه آن است و ظاهراً همان مشخصات و ویژگی‌ها را دارا می‌باشد، به جزء یک مورد: این مدل ۱۰۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود.

این ساعت هوشمند Pro Trek کاسیو با مدل WSD-F20A و در اردیبهشت ماه (ابتدای ماه مه ۲۰۱۸) وارد بازار می‌شود. همانطور که گفته شد، این مدل ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل قبلی WSD-F20 است، که در ماه ژانویه معرفی شد. این دو ساعت به جزء رنگ‌بندی بسیار شبیه هستند و تنها تفاوت‌های جزئی دارند: کلید‌های کناری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنگام به دست داشتن دستکش هم بتوان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد، به جای رنگ نقاشی از رنگ رزین استفاده شده است و جنس سگک از فولاد ضد زنگ نیست.

عرضه مدل ارزان‌تر ساعت هوشمند کاسیو - تکفارس 

این سری از ساعت‌های هوشمند کاسیو شباهت خیلی کمی به گجت‌های پوشیدنی سنتی دارند. کاسیو سفارشی‌سازی زیادی انجام داده است تا این ساعت‌ها برای جهت‌یابی در فضاهای بیرونی کاربردی‌تر باشند. جدیدترین مدل‌ها مجهز به امکانات GPS و نقشه‌برداری و به علاوه ارتفاع‌سنج، فشارسنج و قطب‌نما هستند. از این مدل‌ها می‌توان برای ردیابی فعالیت‌ها نیز استفاده کرد. همانطور که از ظاهر این مدل‌ها مشخص است، مقاوم و ضد آب نیز هستند.

هر چند عرضه ساعت‌های Pro Trek با موفقیت خوبی برای کاسیو همراه بود، اما کمبودهایی هم وجود داشتند. بسیاری از این مسائل در مدل‌های جدید برطرف شده‌اند، که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اضافه شدن GPS اشاره کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید