LG G7 ThinQ از دکمه‌ی اختصاصی دستیار گوگل بهره خواهد برد - تکفارس 
LG G7 ThinQ از دکمه‌ی اختصاصی دستیار گوگل بهره خواهد برد - تکفارس 

LG G7 ThinQ از دکمه‌ی اختصاصی دستیار گوگل بهره خواهد برد

میر مهدی حامی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 15:02
LG G7 ThinQ از دکمه‌ی اختصاصی دستیار گوگل بهره خواهد برد - تکفارس 

در اوایل ماه جاری، الجی اعلام کرد که در اوایل ماه مه از گوشی پرچمدار G7 ThinQ رونمایی خواهد کرد. این شرکت هیچ چیزی در مورد طراحی این گوشی جدید را تایید نکرده است، اما چندین رندر و عکس‌ منتشر شده، نشان داده‌اند که این دستگاه احتمالا یک صفحه نمایش بلند به همراه بریدگی و چند دکمه‌ی جانبی خواهد داشت.

به گفته Cnet و افرادی که با این موضوع آشنا هستند، یکی از دکمه‌های جانبی الجی G7 ThinQ (واقع در سمت چپ) دکمه‌ی دستیار گوگل است. این بدان معنی است که G7 ThinQ اولین تلفن دنیا خواهد بود که راهی فیزیکی برای تماس با دستیار دیجیتال گوگل ارائه می‌کند. همانطور که می‌دانید، آخرین گوشی‌های گلکسی سامسونگ نیز از دکمه‌ی دستیار صوتی بهره می‌برند، اما این دکمه فقط برای خدمات Bixby خود سامسونگ ساخته شده است.

دکمه‌ی دستیار گوگل الجی G7 ThinQ می‌بایست در کنار کلیدهای تنظیم صدا قرار بگیرد. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است در سمت دیگر تلفن (راست)، دکمه‌ی پاور را پیدا خواهیم کرد -( Evan Blass، aka @evleaks). گفته می‌شود که دکمه‌ی دستیار گوگل قابل شخصی سازی نیست، بنابراین شما یا از آن برای هدف اصلی آن استفاده می کنید یا به ‌طور کلی اصلا از آن استفاده نخواهید کرد.

الجی با ارائه‌ی V30S ThinQ در ماه فوریه تمرکز خود را بر ارائه‌ی یک تجربه هوش مصنوعی (AI) غنی در گوشی‌های خود، گذاشت.حالا G7 ThinQ حتی آن را نیز با ادغام یک دکمه دستیار ویژه گوگل در پرچمدار خود، یک قدم پیشتر برده است. البته، دستیار هوشمند گوگل همیشه قابلیت فعال سازی با صدا را دارا می‌باشد، اما گاهی اوقات ممکن است این کار با فشار یک دکمه آسان‌تر انجام شود.

تمام جزئیات نهایی در مورد LG G7 ThinQ – طراحی کامل، ویژگی ها، قیمت و زمان عرضه – در تاریخ ۲ مه اعلام خواهد شد. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید