جزییات آواتار‌های جدید اکس‌باکس لایو در ویدئویی لیک شد - تکفارس 
جزییات آواتار‌های جدید اکس‌باکس لایو در ویدئویی لیک شد - تکفارس 

جزییات آواتار‌های جدید اکس‌باکس لایو در ویدئویی لیک شد

امیر مریخ
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 19:30
جزییات آواتار‌های جدید اکس‌باکس لایو در ویدئویی لیک شد - تکفارس 

قریب به یک سالی است که مایکروسافت در حال کار بر روی آواتار‌های جدیدی برای اکس باکس لایو می‌باشد، و ویدئویی که به تازگی به خارج درز کرده است نگاه نزدیک‌تری را به تغییرات و تحولات سیستم جدید می‌اندازد. با ما همراه باشیدبا تلاش کاربران اکس باکس لایو، ان‌ها دریافتند که یکی از طراحان سابق مایکروسافت یک ویدئو در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است. (که البته هم‌اکنون که این خبر را می‌خوانید ویدئو از کانال پاک شده است.) در طی این ویدئو ما شاهد چگونگی کارکرد ویرایشگر جدید آواتار اکس باکس لایو هستیم. آواتار‌های جدید به شما این اجازه را می‌دهند تا شخصیت آنلاین خود را به کمک نوع تیپ بدن ،لباس پوشیدن و مدل‌های مختلف ایستادن کاملا شخصی سازی کنید. ویرایشگر مایکروسافت روی هر دو محصول این شرکت یعنی اکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ اجرا می‌شود.

مایکروسافت گستره‌ی وسیعی از تنوع را برای شخصی سازی آواتار‌ها فراهم کرده و علاوه بر این، شرکت در طول تریلر اصلی همایش E3 اکس‌باکس لایو، وعده‌ی افزودن تنظیماتی برای افراد معلول ، لباس‌های جذاب، ویلچرها، اسکیت بورد و موتورسیکلت‌ها داد. ویرایشگر آواتار اکس‌باکس پیش از این دارای قابلیت شخصی سازی بدن، چهره، مو، آرایش صورت، اندام های مختلف و حتی ناخن‌ها بود. علاوه بر این موارد، رنگ اعضای مختلف و موارد اضافه‌تر قابل خرید از فروشگاه آواتار می‌باشند. البته از آن‌جایی که مایکروسافت سیستم آواتار جدید را بر پایه‌ی موتور یونیتی ساخته است، از آیتم‌هایی که سابق بر این برای آواتار‌ها وجود داشتند پشتیبانی نمی‌کند هرچند شما قابلیت انتقال آواتار‌های حال حاضرتان را به سیستم جدید دارید.

ادغام کامل اواتار‌های اکس‌باکس لایو در داشبورد کنسول اکس‌باکس وان و تشکیل یک فروشگاه مستقل برای سازندگان سرد-پارتی در برنامه‌ی بلند مدت مایکروسافت وجود دارد. سازندگان این سیستم پس از چندین تاخیر پیاپی، تمایل به تست آواتار‌های جدید بر روی آزمایش‌کنندگان و گیمر‌ها در طی این ماه دارند. انتشار آواتار‌های جدید برای پاییز سال قبل برنامه‌ریزی شده بود ولی با تاخیر مایکروسافت برای ارتقاء سطح کیفی سیستم روبرو شد.

دانلود تریلر لیک شده

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید