اکنون می‌توانید پخش پادکست‌ها را با Google Home کنترل کنید - تکفارس 
اکنون می‌توانید پخش پادکست‌ها را با Google Home کنترل کنید - تکفارس 

اکنون می‌توانید پخش پادکست‌ها را با Google Home کنترل کنید

آیدین هاشمی
۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 23:46
اکنون می‌توانید پخش پادکست‌ها را با Google Home کنترل کنید - تکفارس 

به نظر می‌رسد گوگل در حال آماده سازی آپدیتی برای نحوه‌ی کنترل پادکست‌‌ها می‌باشد. و یکی از ویژگی‌های این اپدیت اضافه شدن امکان کنترل پخش پادکست‌ها توسط دستگاه‌های دارای Google Assistant است. اکنون اگر شما یک پادکست را روی گوشی خود پخش نمایید‌، می‌توانید آن را قطع کرده و تنها با درخواست پخش شدن ادامه‌اش، از یک Google Home به باقی آن گوش کنید. چرا که Google Assistant خواهد فهمید که پادکست موردنظر را در کدام قسمت قطع کرده‌اید.

در حال حاضر گوگل هنوز یک اپلیکیشن مخصوص کنترل پخش پادکست عرضه نکرده است و از Google Play Music برای این منظور استفاده می‌شود. و تنها راه دور زدن این مشکل ایجاد شورتکات‌هایی از قسمت نتایج جست و جو در هوم پیج می‌باشد. اما به نظر می‌رسد به احتمال زیاد در کنفرانس Google I/O که چند هفته‌ی دیگر برگزار می‌شود یک اپلیکیشن به این منظور (در داخل اپلیکیشن Home یا به صورت مجزا در Play Store) معرفی شود. مدیر محصول Google Podcasts یعنی زک رینو ودین (Zack Reneau-Wedeen) به Pacific Content گفته است که تعداد غافل کننده‌ای از کاربران، دوباره به استفاده از وب اپ پادکست روی آورده‌اند. و این موضوع نشان دهنده‌ی این است که کاربران اندروید با مشکلی اساسی در این مورد رو به رو هستند. اپل اما یک اپلیکیشن مخصوص پخش پادکست را از سال ۲۰۱۲ در اختیار کاربرانش قرار داده است و رینو ویدن می‌داند که گوگل در این مورد از اپل عقب افتاده است.

رینو ویدن می‌گوید: بیش‌تر مردمی که به پادکست‌ها گوش می‌دهند، این کار را با استفاده از آیفون انجام می‌دهند. و پس از انجام یک مقایسه‌ی گوشی‌ به گوشی متوجه خواهید شد که در یک تفاوت چشمگیر، متوسط زمانی که یک کاربر آیفون برای گوش دادن به پادکست‌ها صرف می‌کند بیش‌تر از ده برابر متوسط زمان صرف شده توسط یک کاربر اندروید است. از طرف دیگر وقتی به نقطه‌ای برسیم که تعداد افرادی که شنونده‌ی پادکست‌ها هستند، بیش از دوبرابر تعداد امروز بشود، قسمت اعظم شنونده‌های پادکست‌ها کاربران تازه خواهند بود. و ما در این مورد که با کمک کردن ما به وارد شدن آن‌ها به این جمع کاربران، چه فرصت‌هایی ایجاد خواهد شد واقعا هیجان زده هستیم.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید