گوشی ذن فون مکس پرو ام ۱ معرفی شد - تکفارس 
گوشی ذن فون مکس پرو ام ۱ معرفی شد - تکفارس 

گوشی ذن فون مکس پرو ام ۱ معرفی شد

سید محمد معلمی
۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 21:05
گوشی ذن فون مکس پرو ام ۱ معرفی شد - تکفارس 

ایسوس به تازگی گوشی ذن فون مکس پرو ام ۱ را که دارای صفحه نمایش ۶ اینچی، LCD، ضد آب، نسبت تصویر ۱۸:۹ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری می‌باشد، تولید کرده است.

در این گوشی پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶ وجود دارد ولی مقادیر رم آن متفاوت می‌باشد به طوری که نمونه‌های دارای رم ۳، ۴ و ۶ گیگی از این موبایل در بازار مشاهده خواهد شد.

دوربین جلو ذن فون مکس پرو ام ۱ دوگانه، با لنزهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی می‌باشد در حالی که دوربین سلفی آن، فقط یک لنز ۸ مگاپیکسلی دارد که در نمونه‌های دارای رم ۳ و ۴ گیگی دیده می‌شود. این را هم اضافه کنیم که نمونه دارای رم ۶ گیگی، دو لنز ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین جلو خواهد داشت.

از نکات جالب توجهی که ایسوس انجام داده، این است که این کمپانی رابط کاربری ZenUI خود را در این دستگاه قرار نداده است و وعده داده که دو آپدیت برای سیستم عامل ذن فون مکس پرو ام ۱ عرضه خواهد کرد که در این بروزرسانی‌ها، اندروید ۸٫۱ وجود خواهد داشت.

گوشی ذن فون مکس پرو ام ۱ معرفی شد - تکفارس  گوشی ذن فون مکس پرو ام ۱ معرفی شد - تکفارس  گوشی ذن فون مکس پرو ام ۱ معرفی شد - تکفارس گوشی ذن فون مکس پرو ام ۱ معرفی شد - تکفارس 

خریداران ذن فون مکس پرو ام ۱ می‌توانند همزمان دو سیمکارت در گوشی خود قرار داده و از یک مموری کارت نیز برای افزایش حافظه داخلی دستگاهشان، بهره ببرند.

فروش این گوشی از ۳ می آغاز خواهد شد که امکان خرید آن از سایت Flipkart فراهم شده است.

همانطور که در ابتدای خبر گفتیم، ذن فون مکس پرو ام ۱ دارای سه نمونه با مقادیر رم مختلف است که طبیعتاً قیمت آنها نیز متفاوت خواهد بود.

در ادامه می‌توانید قیمت نمونه‌های مختلف را مشاهده نمایید.

گوشیمقدار رمحافظه داخلیقیمت
ذن فون مکس پرو ام ۱۳ گیگ۳۲ گیگابایت۱۳۵ یورو
ذن فون مکس پرو ام ۱۴ گیگ۶۴ گیگابایت۱۶۰ یورو
ذن فون مکس پرو ام ۱۶ گیگ۶۴ گیگابایت۱۸۵ یورو

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید