BMW تیزری از iX3 که اولین SUV آنهاست، منتشر کرده است - تکفارس 
BMW تیزری از iX3 که اولین SUV آنهاست، منتشر کرده است - تکفارس 

BMW تیزری از iX3 که اولین SUV آنهاست، منتشر کرده است

مهدی شفیعی
۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 21:44
BMW تیزری از iX3 که اولین SUV آنهاست، منتشر کرده است - تکفارس 

شرکت اتومبیل سازی BMW در ماه مارس اعلام کرد که در حال ساخت نسخه مفهومی iX3 است که در نمایشگاه Auto China 2018 رونمایی خواهد شد. این نخستین خودروی SUV تمام اتوماتیک است و همینطور اولین EV از زمان آغاز تولید I3 در سال ۲۰۱۳ نیز هست. در حال حاضر این شرکت، تیزری از  iX3 که در سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد را در توییتر منتشر کرده است و این در حالی که در این ویدئو، شما این وسیله نقلیه را به طور کلی نخواهید دید؛ این ویدئوی کوتاه  طراحی منحصر به فرد BMW را نشان می‌دهد که به چیز دیگری تبدیل شده است.

متاسفانه، هارالد کروگر (Harald Kruger)، رئیس این شرکت جزئیات بیشتری هنگامی که این مدل را تایید کرد، به اشتراک نگذاشت. با این حال، بر اساس نام آن که از سری i است می‌توان فهمید، به احتمال زیاد، نسخه‌ی الکتریکی  X3 SUV است. همانطور که Autoblog اشاره کرد، این یکی از ده‌ها مدل الکتریکی است که شرکت BMW قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ ارائه دهد و محصولی از تلاش‌های این شرکت برای گسترش EV است. علاوه بر کار بر روی وسایل نقلیه الکتریکی دیگر، از جمله یک کوپه و یک ماشین لوکس خودران، BMW همچنین به تولید باتری EV روی آورده است و در حال کار با سایر خودروسازان بزرگ برای ایجاد یک شبکه شارژ در سراسر اروپا است.

نمایشگاه Auto China 2018 در روز بیست و پنجم آوریل شروع به کار خواهد کرد، بنابراین اگر مایل به دیدن iX3 هستید، بهتر از از آن دیدن کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید