گوشی ناشناس ۶اینچی شیائومی از TENAA گواهینامه دریافت کرد - تکفارس 
گوشی ناشناس ۶اینچی شیائومی از TENAA گواهینامه دریافت کرد - تکفارس 

گوشی ناشناس ۶اینچی شیائومی از TENAA گواهینامه دریافت کرد

میر مهدی حامی
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 12:36
گوشی ناشناس ۶اینچی شیائومی از TENAA گواهینامه دریافت کرد - تکفارس 

لیست گوشی‌های شیائومی روز به روز در حال پیچیده‌تر شدن هستند، به خصوص در مدل‌های پایین‌رده، و دستگاه جدیدی که در TENAA آشکار شده است نیز کمکی به این قضیه نخواهد کرد. رگلاتوری چینی مجوز یک گوشی هوشمند با مدل M1803E6E را صادر کرده است و ما آن را به عنوان Redmi بعدی می‌شناسیم، اما هیچ چیز معلوم نیست.

این گوشی دارای رزولوشن صفحه نمایشی در سطح Redmi است – ۷۲۰p، اما قطر صفحه نمایش Redmi Note برابر با ۵٫۹۹ اینچ است (در این لحظه چرا آن را ۶ اینچ ننامیم؟). این یک LCD در نسبت ابعاد ۱۸:۹ است، هرچند که در اختصاص دادن یا ندادن نام “Note” به این گوشی، کمکی به ما نمی‌کند. عددی که به مدل غیر از note اشاره می‌کند، در ظرفیت ظرفیت باتری نهفته است – ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت، در حالی که گوشی‌های  Redmi Note معمولا با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت، عرضه می‌شوند.

به هر حال، به نظر می‌رسد که یک دوربین مشابه دوگانه با Redmi Note 5 Pro در پشت این گوشی جدید وجود دارد. TENAA فقط به یک سنسور ۱۲MP اشاره کرده و دوربین ثانویه آن را مشخص نمی‌کند، اما به صراحت به وجود ۳ دوربین اشاره کرده است. از این رو گمانه‌زنی ما ترکیب دوربین ۱۲MP+5MP از Note 5 Pro است.

دیگر جزئیات شامل : یک چیپست نامشخص با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و حداکثر سرعت ۲٫۰ گیگاهرتز و سه نسخه‌ی حافظه/رم: ۲/۱۶ گیگابایتی، ۳/۳۲ گیگابایتی و ۴/۶۴ گیگابایت، می‌شود. TENAA اندازه ۱۶۰٫۷x77.3×8.1 میلی‌متر و وزن ۱۷۰g را برای این گوشی مشخص کرده است. در مجموع ۹ گزینه رنگی نیز ذکر شده است.

ما هنوز اعلامی رسمی در مورد این گوشی نشنیده‌ایم، اما این اتفاق نباید چندان دور باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید