نوکیا X6 روز جمعه توسط HMD رونمایی می‌شود - تکفارس 
نوکیا X6 روز جمعه توسط HMD رونمایی می‌شود - تکفارس 

نوکیا X6 روز جمعه توسط HMD رونمایی می‌شود

میر مهدی حامی
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 10:22
نوکیا X6 روز جمعه توسط HMD رونمایی می‌شود - تکفارس 

نوکیا X یک پرچمدار نخواهد بود – و نام آن نیز نوکیا X نخواهد بود. شارژر ۱۰ واتی این گوشی به ما سرنخ‌هایی داده بود، و اکنون اطلاعات قیمت آن نیز آشکار شده است. دو مدل با قیمت ۱،۶۰۰ CNY و ۱،۸۰۰ CNY وجود خواهد داشت. این قیمت به ترتیب برابر است با ۲۵۰ دلار/۲۱۰ یورو و ۲۸۵ دلار/۲۳۵ یورو.

بنابه گزارش‌ها، HMD در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از این گوشی با نام نوکیا X6 است (منظورمان X6 قدیمی موجود در تصویر پایین نیست) و این دستگاه بین نوکیا ۶ (۲۰۱۸) و نوکیا ۷ پلاس جای خواهد گرفت.

نوکیا X6 روز جمعه توسط HMD رونمایی می‌شود - تکفارس 

گفته می‌شود که نوکیا X6 یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ دارد (۷ پلاس دارای صفحه نمایش ۱۸:۹ می‌باشد). یک دوربین عمودی دوگانه با لنز کارل زایس نیز در پشت دستگاه وجود دارد.

دو نسخه‌ی این گوشی دارای چیپست و RAM متفاوت خواهند بود. مدل برتر از Snapdragon 636 استفاده خواهد کرد و با ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد، مدل ارزان‌تر از Helio P60 با ۴ گیگابایت حافظه استفاده خواهد کرد. هر دوی این گوشی‌ها با اندروید ۸٫۰ اوریو عرضه خواهند شد.

[divider][/divider]

پ.ن: با توجه به روند انتخاب چیپست‌ها، P60 دارای چهار هسته‌ی Cortex-A73 + چهار هسته‌ی A53 است. اسنپدراگون با استفاده از Kryo 260 CPU، همانند نسخه‌های نیمه سفارشی A53 است. با این حال، نتیجه‌ی مبارزه GPU ممکن است به نفع Adreno باشد. در اینجا به بررسی برخی از بنچمارک‌ها برای مقایسه سریع بین Redmi Note 5 Pro (S636) و Oppo R15 (P60) می‌پردازیم.

نوکیا X6 روز جمعه توسط HMD رونمایی می‌شود - تکفارس  نوکیا X6 روز جمعه توسط HMD رونمایی می‌شود - تکفارس  نوکیا X6 روز جمعه توسط HMD رونمایی می‌شود - تکفارس 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید