رندرهای منتشر شده از الجیG7 پیش از رویداد معرفی - تکفارس 
رندرهای منتشر شده از الجیG7 پیش از رویداد معرفی - تکفارس 

رندرهای منتشر شده از الجیG7 پیش از رویداد معرفی

میر مهدی حامی
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 13:30
رندرهای منتشر شده از الجیG7 پیش از رویداد معرفی - تکفارس 

ما منتظر رونمایی الجی G7 ThinQ در هفته‌ی آینده و در زمان معمول هستیم، ایوان بلس رندرهای از چندین زاویه مختلف این دستگاه که به‌زودی رونمایی می‌شود را منتشر کرده است. این اولین بار است که ما نگاهی دقیق به LG G7 ThinQ می‌اندازیم پس بیایید خلاصه آنچه را که اینجا می‌بینیم مرور کنیم.

این رندر برای گزینه رنگی نقره‌ای/خاکستری است و قاب جلویی دستگاه نیز سیاه رنگ است که انتظار می‌رود برای تمام گزینه‌های رنگی قاب جلویی را در این رنگ داشته باشیم. جلوی دستگاه دارای نمایشگر بحث برانگیز با بریدگی است که دوربین جلویی، بلندگوی تماس و همچنین حسگرهای نور و مجاورت را در خود جای می‌دهد. حاشیه‌ی پایینی کمی بیشتر است، و حالت گوشی‌های اندرویدی عادی را تداعی می‌کند.

رندرهای منتشر شده از الجیG7 پیش از رویداد معرفی - تکفارس 

در پشت، دوربین جدید دوگانه‌ی LG وجود دارد، که در حالت جدید خود در جهت عمودی قرار گرفته است. اسکنر اثر انگشت در پشت وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که الجی از آن به عنوان کلید پاور نیز استفاده کند. البته کلید پاور موقعیت اصلی خود را در قسمت بالایی سمت راست بدنه‌‌ی دستگاه حفظ خواهد کرد. سپس به سمت چپ گوشی می‌رسیم که دارای سه دکمه است: کم کردن صدا، زیاد کردن صدا و یک کلید جدید – که شایعات نشان می‌دهند که یک میانبر اختصاصی برای Google Assistant است.

بالای گوشی فقط  میزبان درگاه کارت حافظه/ سیم کارت است در حالی که در پایین ما شاهد جک ۳٫۵ میلی متری هدفون (که شک نداریم الجی بزودی آن را از گوشی‌هایش کنار خواهد گذاشت) و یک پورت USB-C در کنار پنجره‌ی مشبک اسپیکر هستیم.

گوشی دارای یک قاب فلزی براق مانند V30  است و شیشه‌ی عقبی آن با حالتی منحنی در کناره‌ها به قاب متصل شده است، همانند V30 و G6 قبل از آن. به نظر می رسد که الجی دستگاهی با ظاهری زیبا را برای ارائه در دست داشته باشد، البته اگر با وجود بریدگی مشکلی نداشته باشید – زیرا به نظر می‌رسد که در مکان خود باقی خواهد ماند.

انتظار می‌رود که الجی G7ThinQ از آخرین پردازنده‌ی Snapdragon 845، صفحه نمایش ۶ اینچی، ۶ گیگابایت رم و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری بهره ببرد. این گوشی به‌طور همزمان در سوم ماه مه در شهر سئول کره جنوبی و در ۲ مه در نیویورک رونمایی خواهد شد.

نظر شما در مورد این رندر منتشر شده از G7 ThinQ چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید