رندرهای منتشر شده از سامسونگ گلکسی +A6 در رنگ بندی‌های آبی و طلایی - تکفارس 
رندرهای منتشر شده از سامسونگ گلکسی +A6 در رنگ بندی‌های آبی و طلایی - تکفارس 

رندرهای منتشر شده از سامسونگ گلکسی +A6 در رنگ بندی‌های آبی و طلایی

میر مهدی حامی
۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 21:30
رندرهای منتشر شده از سامسونگ گلکسی +A6 در رنگ بندی‌های آبی و طلایی - تکفارس 

همین چند ساعت پیش، ما شاهد عکس‌های منتشر شده از قاب‌های رسمی سامسونگ برای Galaxy A6 و +Galaxy A6 بودیم. اکنون، برخی از رندرهای این دستگاه بدون پوشش قاب منتشر شده است.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به +Galaxy A6 بیندازیم. برای شروع، این گوشی یک طراحی بی‌نظیر فلزی با رنگ‌بندی مات و ضربه‌گیرهایی با طراحی جالب دارد. این ضربه‌گیرها با محل قرارگیری آنتن‌ها ادغام شده‌اند.

ما قبلا Infinity Display و حالت قرارگیری دوربین دوگانه این گوشی که همانند +Galaxy S9 طراحی شده است را دیده‌ایم. آنچه که ما مورد آن مطمئن نبودیم موقعیت قرارگیری اسپیکرها بود، زیرا در پایین دستگاه اسپیکری وجود نداشت. این رندرها، جایگاه عجیب و غریب پورت اسپیکر را تایید می‌کنند – درست بالای کلید پاور.

این رندرها دو درگاه ورودی بزرگ و کوچک را در سمت چپ نشان می‌دهند. که درگاه بزرگتر احتمالا مکان قرارگیری دو سیم کارت خواهد بود در حالی که درگاه کوچکتر از کارت حافظه میزبانی خواهد کرد. خوشحالیم که سامسونگ تصمیم بر عدم استفاده از درگاه دوگانه‌ی سیم کارت/کارت حافظه گرفته است.

طراحی این گوشی‌هوشمند یادآور طراحی فلزی Honor 7 است اما با عناصری متفاوت که توسط سامسونگ طراحی شده است. ما واقعا از رنگ آبی خیره‌کننده‌ی این دستگاه لذت می‌بریم و رنگ طلایی آن نیز جذاب است. نظر شما در مورد این گزینه‌های رنگی چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید