اسپاتیفای تجربه‎ استفاده از امکانات تبلیغ دار خود را بهبود بخشید - تکفارس 
اسپاتیفای تجربه‎ استفاده از امکانات تبلیغ دار خود را بهبود بخشید - تکفارس 

اسپاتیفای تجربه‎ استفاده از امکانات تبلیغ دار خود را بهبود بخشید

پوریا اسدی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 13:00
اسپاتیفای تجربه‎ استفاده از امکانات تبلیغ دار خود را بهبود بخشید - تکفارس 

Spotify در طی چند سال گذشته تعداد قابل توجهی مخاطب بدست آورده است، اما رقیب اصلی آن، اپل موزیک، به طور پیوسته در حال پیشرفت نزدیک شدن به آن بوده است. امروز، اسپاتیفای اعلام کرده است که یک تجربه بهتر با پشتیبانی از تبلیغ را برای شنوندگان خود  ارائه خواهد داد.

تا به این لحظه کاربران که از نسخه  دارای تبلیغات اسپاتیفای استفاده می‌کردند به یک سیستم رایدیو مانند که امکانات زیادی ارائه نمی‌کرد، دسترسی داشتند. به منظور افزودن کنترل بیشتر به سرویس رایگان آن، در حال حاضر ۱۵ لیست پخش درخواستی که برخی از آنها منحصر به فرد بوده و براساس سلیقه شما سازمانده‌ی شده در دسترس قرار می‌گیرد . سرویس نیز شخصی‌سازی بیشتری خواهد شد به طوریکه از کاربران در مورد تنظیمات خواننده در هنگام ثبت نام سوالاتی پرسیده خواهد شد و بر اساس این اطلاعات و عادت‌های گوش دادن به موسیقی، لیست پخشی را به راحتی در صفحه اصلی گوشی ارائه خواهد داد.

بابر ظفر، معاون بخش توسعه محصول اسپاتیفای در این مورد می‌گوید :

این شروع یک تکامل برای اسپاتیفای است و ما همچنان به پیشرفت هایی که منعکس کننده‌ی  نیازهای مشتریان است، ادامه خواهیم داد. این نه تنها در مورد ارائه تجربه های رایگان سفارشی شده از روز ثبت نام آن‌هاست، بلکه کنترل بیشتری برای تجربه گوش دادن به  آنها می دهد تا بتوانند به راحتی در هر زمان و هر مکان به آن دسترسی داشته و  لیست موسیقی خود را گوش دهند.

کسانی که به مقدار حجم داده‌های استفاده شده اهمیت می‌دهند خوب است که بدانند گزینه ی ذخیره داده اکنون در دسترس خواهد بود. با روشن کردن این گزینه ، اسپاتیفای تجربه گوش دادن را بهینه سازی می کند در حالی که داده‌های کمتری  طی این فرآیند استفاده خواهد شد. تجربه های جدید در هفته های آتی به iOS و اندروید در سراسر جهان ارائه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.