هشدار «زمان ترک کردن» گوگل برای بسیاری از کاربران به درستی کار نمی‌کند - تکفارس 
هشدار «زمان ترک کردن» گوگل برای بسیاری از کاربران به درستی کار نمی‌کند - تکفارس 

هشدار «زمان ترک کردن» گوگل برای بسیاری از کاربران به درستی کار نمی‌کند

امیر مریخ
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 09:30
هشدار «زمان ترک کردن» گوگل برای بسیاری از کاربران به درستی کار نمی‌کند - تکفارس 

هشدار زمان ترک کردن گوگل (یا همان «Time to leave») کاملا دچار مشکل شده است و در حال حاضر برای بسیاری از کاربران ناکارآمد است. اگر به فروم اصلی شرکت گوگل نگاهی بیاندازید، مشاهده خواهید کرد که بسیاری از کاربران در مورد عمل نکردن این هشدار گزارش‌هایی را ثبت کرده‌اند.

این مسئله طی پرسشی در ماه نوامبر آغاز شد و سیل شکایات آن همچنان در حال گسترش است. در این‌جا کامنت یکی از کاربران و استفاده کنندگان این قابلیت را که چند روز پیش در فروم اصلی شرکت گوگل پست شد، می‌خوانیم:

من هم مشکل مشابه رو دارم. من هشدار زمان جدایی (departure time) رو که سیستم عامل بهم پیشنهاد داده بود، فعال کردم. من حتی مخصوصا درجه‌ی اهمیت هشدار رو روی اورژانسی قرار دادم (که همراه با صدا و هشدار تصویری بر روی صفحه‌ی نمایش هست) اما هیچ چیزی در تقویم اتفاقات که حاوی اطلاعات مکانی من بود، ظاهر نشد.

برخی از کاربران گوگل یک راه حل برای این مشکل پیدا کرده‌اند. در این راه حل شما به مرورگر کروم روی سیستمتان نیاز خواهید داشت. در مرحله‌ی اول رابط کاربری تقویم دسکتاپ خود را اجراء کنید و سپس در منوی تنظیمات، هشدار «زمان ترک کردن» را فعال کنید. از این طریق جستجوگر کروم این هشدار را برای شما فعال خواهد کرد. (مثال زیر را مشاهد کنید.)

به شکل قابل پیشبینی، کاربران سیستم عامل Android Wear نیز با مشکلات مشابه مواجه شده‌اند. در واقع، این مشکل در وبسایت مشکل یاب گوگل نیز گزارش شده است. همان‌طور که ذکر شد، شرکت گوگل اذعان داشته است که در حال تلاش بر روی این هشدار و حل مشکل آن است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید