نوکیا X در ۱۶ مه رونمایی خواهد شد - تکفارس 
نوکیا X در ۱۶ مه رونمایی خواهد شد - تکفارس 

نوکیا X در ۱۶ مه رونمایی خواهد شد

میر مهدی حامی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 14:47
نوکیا X در ۱۶ مه رونمایی خواهد شد - تکفارس 

HMD Global برای معرفی یکی از تلفن‌های هوشمند جنجالی خود یعنی Nokia X آماده می‌شود. با اینکه این گوشی اخیرا در چین نمایش داده شد، اما نوکیا X هنوز به طور رسمی معرفی نشده است و این اتفاق ممکن است تا اواسط ماه مه نیز رخ ندهد.

شرکت فنلاندی در حال برگزاری یک رویداد ۵ روزه در پکن، چین است، جایی که همه گوشی‌های هوشمند و تلفن‌های خود را در آن‌جا به نمایش گذاشته است. با این حال، به غیر از دستگاه‌هایی که در بازار عرضه شده‌اند، HMD Global یک دستگاه را به نمایش گذاشته است که هنوز معرفی نشده، یعنی نوکیا X.

در حقیقت، بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی که در نزدیکی محل رویداد قرار گرفته‌اند، نوکیا X را تبلیغ می‌کنند، در صورتی که این گوشی حداقل تا دو هفته‌ی آینده رونمایی نخواهد شد. اگرچه که نوکیا X در نمایشگاه نمایش داده می‌شود، اما هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی نمایش داده نشده است. همچنین به نظر می‌رسد که دستگاه قفل شده باشد تا هیچ کس نتواند از ویژگی‌های سخت افزاری آن مطلع شود.

بر اساس دعوت‌نامه‌ی رسمی از HMD Global، نوکیا X در ۱۶ ماه مه رونمایی خواهد شد، که همزمان با معرفی رسمی OnePlus 6 در اروپا است. با وجود این که در دعوت نامه نام Nokia X ذکر نشده است، اما ظاهر گوشی نمایش داده شده در دعوت‌نامه، گوشی هوشمندی با صفحه نمایش دارای بریدگی را نشان می‌دهد، که حکایت از این دارد که این دستگاه همان نوکیا X است که HMD Global آن را در ماه آینده رونمایی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید