Pop Camera؛ دوربین اسباب‌بازی برای گوشی‌های آیفون - تکفارس 
Pop Camera؛ دوربین اسباب‌بازی برای گوشی‌های آیفون - تکفارس 

Pop Camera؛ دوربین اسباب‌بازی برای گوشی‌های آیفون

سید محمد معلمی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 18:43
Pop Camera؛ دوربین اسباب‌بازی برای گوشی‌های آیفون - تکفارس 

Pop Camera نرم‌افزاری است که دوربین گوشی شما را به دوربین‌های قدیمی تبدیل می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر جالبی بگیرید.

در این اپلیکیشن، افکت‌های زیادی از جمله نور زیاد، تصاویر بی‌حاشیه، سایه روشن و . . . وجود دارد.

این نرم‌افزار، افکت‌های اشاره شده را شبیه‌سازی کرده و به شما امکان عکسبرداری چندباره را ارائه می‌دهد. برای مثال، می‌توانید حداقل ۲ و حداکثر ۱۶ عکس را پشت سرهم بگیرید. سپس این امکان وجود دارد تا تمامی تصاویر گرفته شده را به یک عکس تبدیل نمایید.

ضمن اینکه اگر نسخه پولی این اپلیکیشن را خریداری نمایید، می‌توانید کارهای مشابه را پس از ضبط ۲۰ فیلم انجام دهید.

علاوه بر امکانات گفته شده، شما می‌توانید از فرمت‌های مربعی و مستطیلی و همچنین نوردهی بالا نیز بهره ببرید.

پس از اینکه با Pop Camera دو عکس گرفتید، در دوربین گوشی خود دو نقطه مشاهده خواهید کرد. تعداد این نقاط با توجه به تعداد تصاویر متغیر می‌باشند که در صورت موفقیت‌آمیز بودن عکسبرداری، نقاط مذکور، روشن می‌شوند.

بلافاصله پس از فشردن دکمه گرفتن عکس، فرآیند تصویربرداری آغاز می‌شود. ذکر این نکته لازم است که اگر گزینه عکسبرداری چندگانه را انتخاب نمایید، تصاویر گرفته شده به ترتیب در حافظه گوشی ذخیره می‌شوند.

فیلترها و ترتیب عکسها، پس از گرفتن عکس قابل مشاهده خواهند بود بنابراین تا فرآیند عکسبرداری تمام نشده، نمی‌توانید ظاهر آخرین عکس گرفته شده را ببینید بنابراین باید در مورد فریم و دیگر نکات، پیش از آغاز پروسه عکسبرداری تصمیم‌گیری نمایید.

تجربه عکسبرداری با این نرم‌افزار، بسیار جالب است زیرا با Pop Camera، می‌توان تنظیمات دوربین‌های قدیمی را در گوشی‌های مدرن در اختیار داشت.

علاوه بر امکانات گفته شده، گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی تصاویر وجود دارند.

نسخه ابتدایی این نرم‌افزار بسیار جامع و کامل است ولی اگر می‌خواهید امکانات بیشتری در اختیار داشته باشید، می‌توانید با پرداخت ۱٫۹۹ دلار این قابلیت‌ها را تجربه نمایید.

این را هم اضافه کنیم که امکان دانلود این اپلیکیشن از اپ‌استور وجود دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید