شیائومی قیمت Redmi Note 5 Pro و “Mi LED TV 4 55 را افزایش می‌دهد - تکفارس 
شیائومی قیمت Redmi Note 5 Pro و “Mi LED TV 4 55 را افزایش می‌دهد - تکفارس 

شیائومی قیمت Redmi Note 5 Pro و “Mi LED TV 4 55 را افزایش می‌دهد

آیدین هاشمی
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 12:45
شیائومی قیمت Redmi Note 5 Pro و “Mi LED TV 4 55 را افزایش می‌دهد - تکفارس 

شیائومی قیمت Redmi Note 5 Pro و “Mi LED TV 4 55 را به منظور پوشش دادن افزایش ده درصدی عوارض واردات برای PCB ها (برد‌های مدار چاپی) که به تازگی در کشور هند اعمال شده است، افزایش می‌دهد.

این افزایش قیمت‌ تنها مربوط به کالاهایی می‌شود که سود کمی به همراه دارند. قیمت Redmi Note 5 Pro به مقدار ۱٫۰۰۰ روپیه‌ی هند (تقریبا ۱۲ یورو) و قیمت Mi LED TV 4 55″ نیز به مقدار ۵٫۰۰۰ روپیه هند (تقریبا ۶۰ یورو) افزایش یافته است.

بنابراین از اول ماه می این تلویزیون به قیمت ۴۴٫۹۹۹ روپیه هند و گوشی ردمی نیز به قیمت ۱۴٫۹۹۹ روپیه برای مدل ۴GB+64GB و ۱۶٫۹۹۹ روپیه برای مدل ۶GB+64GB فروخته می‌شوند. البته شیائومی تمام پیش خریدهای ردمی را به همان قیمت قبلی ۱۳٫۹۹۹ روپیه به دست مشتریان خواهد رساند.

رئیس هندی شیائومی یعنی منو کومار جین (Manu Kumar Jain) این خبر را به همراه لینکی از یک متن توییت نمود.

طرفداران شیائومی! به منظور فراهم کردن منابع مورد نیاز برای RedmiNote5Pro و MiTV4 و به دلیل افزایش عوارض واردات PCBA و افت ارزش روپیه هند، قیمت این دو کالا را به مقدار کمی افزایش داده‌ایم. این موضوع به ما کمک خواهد کرد تا تعداد بیش‌تری از این محصولات را به دست شما برسانیم.

در حالی که بر روی ردمی برچسب ساخته شده در هند قرار دارد، بسیاری از قطعات مورد استفاده در این گوشی‌ها مانند PCBA (برد مدار الکترونیکی مونتاژی) از کشور چین وارد می‌شود. البته دولت هند عوارض وارد کردن قطعات دیگری همچون اجزای ساخت دوربین را نیز افزایش داده است، و این به این معنی است که ممکن است در آینده شاهد افزایش‌های بیش‌تری در قیمت محصولات شیائومی باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید