وان‌پلاس ۶ احتمالاً گرانترین گوشی وان‌پلاس باشد - تکفارس 
وان‌پلاس ۶ احتمالاً گرانترین گوشی وان‌پلاس باشد - تکفارس 

وان‌پلاس ۶ احتمالاً گرانترین گوشی وان‌پلاس باشد

سید محمد معلمی
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 19:00
وان‌پلاس ۶ احتمالاً گرانترین گوشی وان‌پلاس باشد - تکفارس 

به نظر می‌رسد با توجه به اخبار جدید در مورد وان‌پلاس ۶، بتوان این گوشی را گرانترین دستگاه کمپانی وان‌پلاس نامید. این احتمال زمانی به واقعیت نزدیک می‌شود که پی می‌بریم، وان‌پلاس به دنبال افزایش قیمت محصولاتش است.

منابع خبری که چنین اطلاعاتی ارائه کرده‌اند، پیش از این هم قبل از معرفی و عرضه وان‌پلاس ۵، قیمت این گوشی را مشخص کرده بودند که می‌توان گفت حالا اگر این فرضیه در مورد وان‌پلاس ۶ نیز درست باشد، باید قیمت مدل اولیه این گوشی را ۵۵۵ دلار بدانیم.

انتظار می‌رود وان‌پلاس ۶ با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۶ گیگ عرضه شود و بعداً مدل جدید آن با حافظه داخلی ۶ گیگابایتی و رم ۶ گیگی در اختیار متقاضیان قرار گیرد. هزینه‌ای که افراد باید برای نمونه دوم بپردازند، احتمالاً ۶۰۰ دلار باشد.

وان‌پلاس پیش از این تأیید کرده بود که پیشرفته‌ترین دستگاه این کمپانی دارای ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. حالا منبعی که چنین اطلاعاتی منتشر کرده است، فراموش کرده که صحبتی در مورد قیمت این دستگاه بدهد. با چنین اتفاقی، می‌توان احتمال داد که وان‌پلاس قید معرفی وان‌پلاس ۶ با این مشخصات را در هند بزند و این نمونه را در بازارهایی به فروش برساند که کشش بیشتری دارد.

به غیر از حافظه داخلی و رم، وان‌پلاس  ۶ دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، بدنه شیشه‌ای، نسبت تصویر ۱۸:۹ و سیستم عامل اندروید ۸٫۱ خواهد بود.

انتظار می‌رود وان‌پلاس ۶ در روز ۱۶ می، و در شهر لندن معرفی شود که پس از مدت کوتاهی، فروش آن نیز آغاز خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید