اعطای اعتبار بیشتر به لینک‌های موجود در تایم‌لاین توییتر - تکفارس 
اعطای اعتبار بیشتر به لینک‌های موجود در تایم‌لاین توییتر - تکفارس 

اعطای اعتبار بیشتر به لینک‌های موجود در تایم‌لاین توییتر

سید محمد معلمی
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 18:58
اعطای اعتبار بیشتر به لینک‌های موجود در تایم‌لاین توییتر - تکفارس 

توییتر به لینک‌هایی که توسط کاربران در تایم‌لاین آنها منتشر شده‌اند، اعتبار بیشتری خواهد داد و این کار را نیز با دادن امتیاز به گروه‌های خبری که از لینک استفاده می‌کنند، آغاز کرده است.

توییتر تأیید کرده که این ویژگی علاوه بر پلتفرم وب، برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS نیز عرضه شده است.

این قابلیت در توییتر به عنوان بخشی از برنامه این سایت برای تبدیل شدن به یک آژانس خبری می‌باشد.

در سال ۲۰۱۶ بود که توییتر در اپ‌استور، به عنوان زیرمجموعه اپلیکیشن‌های خبری مطرح شد و دیگر کسی آن را شبکه اجتماعی ندانست.

به همین دلیل، توییتر اخبار را در صفحه هوم خود به صورت زنده پخش می‌کند و رویدادهای خبری را نیز در قالب توییت، با استفاده از ابزار Moments به صورت استوری به اشتراک می‌گذارد.

این کار توییتر تقریباً همان کاری است که فیسبوک با لینک‌های ارسال شده توسط چند نفر انجام می‌داده است ولی نکته جالب در مورد اقدام فیسبوک این است که این کمپانی به ناشران محلی اخبار نسبت به ناشران بین‌المللی، بهای بیشتری می‌دهد.

در این مورد باید بگوییم که توییتر سعی کرده این قابلیت را متفاوت‌تر از فیسبوک در اختیار کاربران قرار دهد.

یکی از سخنگویان توییتر می‌گوید: اگر چندین توییت در تایم‌لاین شما وجود داشت و لینک آنها نیز شبیه هم بود، ما آنها را به صورت یک گروه در می‌آوریم. بر این اساس، دیگران راحت‌تر می‌توانند اطلاعات لازم را در مورد آن رویداد دریافت نمایند. این ویژگی برای تمام کاربران توییتر اعم از نسخه‌های iOS، اندروید و سایت فراهم شده است. هدف توییتر همواره این بوده است تا تایم‌لاین‌ها را ارتقا داده و رضایت کاربران را جذب نماید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید