تسلا: کیفیت پنل مدل ۳ قابل رقابت با رقبای آلمانی است - تکفارس 
تسلا: کیفیت پنل مدل ۳ قابل رقابت با رقبای آلمانی است - تکفارس 

تسلا: کیفیت پنل مدل ۳ قابل رقابت با رقبای آلمانی است

امین حسین پور
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 16:16
تسلا: کیفیت پنل مدل ۳ قابل رقابت با رقبای آلمانی است - تکفارس 

هنگامی که اولین خریداران تسلا مدل ۳ خودروی خود را دریافت کردند، گزارش‌های ضد و نقیض درباره کیفیت این خودروی الکتریکی منتشر شد. بررسی‌های صورت گرفته وجود درز در پنل و نقص‌های دیگر را نشان می‌داد که از خودروهای ارزان قیمت دو دهه پیش انتظار می‌رفت.

تسلا در پاسخ به این گزارش‌ها در Motor Trend گفت که درز‌های پنل را رفع کرده و آفست‌ تقریباً ۴۰ درصد بهبود پیدا کرده است، تا جایی که آن‌ها حالا می‌توانند با رقبای آلمانی آئودی، بی ام و و مرسدس رقابت کنند.

تسلا همچنین از نگرانی‌ها در مورد پیچیدگی و وزن اضافه مدل ۳ دفاع می‌کند. تسلا می‌گوید که «همیشه جا برای بهتر شدن هست»، اما در مدل ۳ تدابیری برای حفاظت از باتری اندیشیده شده است که ممکن است در خودروهای مرجع دیگر وجود نداشته باشد.

تسلا به علاوه به بررسی‌های صورت گرفته اشاره می‌کند که نشان می‌دهند مدل S و مدل X کمترین احتمال بروز صدمات را در تصادفات دارند، که نشان از ایمنی بسیار بالا در این خودروهاست.

این بهبودها نشان می‌دهند که کیفیت تسلا از زمان اولین تولید مدل ۳ تا به این لحظه دچار تغییرات زیادی شده است. در آن زمان، تسلا در تلاش برای تولید حجم قابل توجهی از خودروهای قابل قبول بود. اگرچه نادیده گرفتن تمام مشکلات تولید در سال‌های ابتدایی دشوار است، اما تغییرات در کیفیت نشان می‌دهد که اگر کمی صبر و حوصله به خرج بدهید، رضایت بیشتری از خرید خود خواهید داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.