امکان مشاهده تصاویر معمولی با کیفیت ۳D در فیسبوک - تکفارس 
امکان مشاهده تصاویر معمولی با کیفیت ۳D در فیسبوک - تکفارس 

امکان مشاهده تصاویر معمولی با کیفیت ۳D در فیسبوک

سید محمد معلمی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 17:37
امکان مشاهده تصاویر معمولی با کیفیت ۳D در فیسبوک - تکفارس 

فیسبوک وعده داده تا امکان مشاهده تصاویر با کیفیت ۳D را به رابط کاربری اضافه کند. به همین دلیل، در آخرین کنفرانس این کمپانی، برخی ویژگیهای جدید این شبکه اجتماعی مشخص شد. این ویژگیها عبارتند از مشاهده تصاویر با کیفیت ۳D و VR (واقعیت مجازی).

فیسبوک قول داده که در تابستان امسال، کاربران بتوانند تصاویر را با فرمتی جدید در سایت آپلود نمایند که باعث می‌شود عکسها را با کیفیت ۳ بعدی مشاهده کنند. به علاوه، دیگر ویژگی فیسبوک این است که شما تصاویر قدیمی را آپلود می‌نمایید و با استفاده از سیستم هوش مصنوعی یا یادگیری ماشینی، عکسها با کیفیت VR (واقعیت مجازی) قابل مشاهده خواهند بود.

این سیستم، به وسیله هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، مکانهای خالی در تصاویر را پر می‌کند و آنها را با کیفیت VR ارائه می‌نماید.

فیسبوک هم‌اکنون به کاربران امکان مشاهده تصاویر قدیمی با کیفیت بالا را ارائه کرده که هدف از این کار، نشان دادن توانایی هوش مصنوعی عنوان شده است.

برای ساخت تصاویر سه‌بعدی، فقط کافی است با گوشی که دارای دوربین جلو یا دوربین عقب دوگانه، است تصاویر پرتره بگیرید و سپس آن را در فیسبوک بارگذاری نمایید. سپس تصاویر خروجی، کیفیت و افکت ۳D خواهند داشت.

این ویژگی در تابستان امسال برای کاربران عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید