Jurassic World: Blue داستان یک دایناسور را با استفاده از هدست‌های Oculus VR روایت می‌کند - تکفارس 
Jurassic World: Blue داستان یک دایناسور را با استفاده از هدست‌های Oculus VR روایت می‌کند - تکفارس 

Jurassic World: Blue داستان یک دایناسور را با استفاده از هدست‌های Oculus VR روایت می‌کند

آیدین هاشمی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 21:00
Jurassic World: Blue داستان یک دایناسور را با استفاده از هدست‌های Oculus VR روایت می‌کند - تکفارس 

حالا که هدست Oculus Go عرضه شده است، می‌توانیم منتظر سیلی از محتویات که برای این هدست ارزان قیمت عرضه می‌شوند، باشیم. و اگر یک طرفدار پارک ژوراسیک باشید، یکی از این عناوین می‌تواند شما را محسور کند. فلیکس (Felix) و پائول استودیوز (Paul Studios) (تیم سازنده‌ی Jurassic World: Apatosaurus) با Jurassic World: Blue بازگشته‌اند. یک تجربه‌ی واقعیت مجازی بر اساس فرانچایز دایناسور محور ژوراسیک پارک. این محتوای دو قسمتی که مربوط به Jurassic World: Fallen Kingdom می‌باشد، هم برای Oculus Go و هم برای OculusRift عرضه خواهد شد. و داستان یک ولاسیرپتر باهوش را در جزیره‌ی ایسلا نوبلار و در تقابل با دیگر دایناسورها و خود جزیره، دنبال می‌کند. موضوع جالب درباره‌ی این تجربه‌ی واقعیت مجازی این است که تکنولوژی ساخت آن پیش رفت چشم‌گیری داشته است.

به زبان ساده، زیباتر از Apatosaurus به نظر خواهد رسید. شما در قسمت‌های بالایی و پایینی این ویدیوی ۳۶۰ درجه حفره نخواهید دید. و به گفته‌ی فلیکس و پائول استودیوز این اولین بار است که یک کامپوننت لایو اکشن را به این صورت تولید و عرضه می‌کنند. هم چنین آن‌ها از دوربین وی-آر سفارشی سازی شده‌ی خود بر روی کیبل کم کنترلی استفاده کرده‌اند تا عمق تصاویر را بیش‌تر نمایند. رزولوشن ویدیو افزایش یافته است. و مثل گذشته انیماتورهای Industrial Light & Magic دایناسورهای کامپیوتری را پدید آورده‌اند.

اولین قسمت Blue در تاریخ ۱ می در فروشگاه Oculus Store قرار گرفته است، و دومین قسمت آن نیز در اواسط می عرضه خواهد شد. قرار است که Blue تجربه‌ی کوتاهی باشد، اما بیایید این طور به آن نگاه کنیم که، اگر قرار است به زودی یک هدست Oculus بخرید و برای شروع استفاده از آن به یک محتوای وی-آر احتیاج دارید، Blue می‌تواند تجربه‌ی خوبی برای آغاز ماجراجویی شما در دنیای واقعیت مجازی باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید