یوتیوب ماهیانه حداقل  ۱٫۸ میلیارد بازدیدکننده دارد - تکفارس 
یوتیوب ماهیانه حداقل  ۱٫۸ میلیارد بازدیدکننده دارد - تکفارس 

یوتیوب ماهیانه حداقل ۱٫۸ میلیارد بازدیدکننده دارد

پوریا اسدی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 15:30
یوتیوب ماهیانه حداقل  ۱٫۸ میلیارد بازدیدکننده دارد - تکفارس 

Susan Wojcicki ، مدیر اجرایی یوتیوب در سالن نمایش رادیو سیتی، یک  مکاشفه‌ی شگفت انگیز انجام داد:  این سرویس هر ماه ۱٫۸ میلیارد کاربر بیننده دارد. و این شامل افرادی که وارد حساب کاربری خود نشده‌اند نمی شود – یعنی تعداد واقعی افرادی که یوتیوب را تماشا می‌کنند قطعا بسیار بالاتر است. در ماه ژوئن، این سرویس ۱٫۵ میلیارد عضو بیننده داشته است. در حال حاضر تنها روی تلویزیون‌ها، مردم هر روز ۱۵۰ میلیون ساعت یوتیوب تماشا می کنند. آخرین ارقام نشانه‌ی دیگری هم دارند، برد یوتیوب سرسام‌آور است، چیزی که Wojcicki می خواست برای تبلیغ کنندگان و شرکای بالقوه خود در رویداد سالانه BrandCast واضح‌تر نشان دهد.

مدیر اجرایی این شرکت در پاسخ به نگرانی‌ها در مورد نظارت بر محتوای خشونت‌آمیز گفت:

این برای من و همه ی افراد در یوتیوب بسیار حیاتی است که به طور انعطاف پذیری رشد می کنیم.

یک کتاب درسی برای اینکه چگونه پلتفرم‌های باز در مقیاس ما کار می کنند  وجود ندارد … من به این شیوه فکر می‌کنم که مهم این است که ما در سمت درست  تاریخ قرار داریم.

Wojcicki گفت که یوتیوب “زیرساخت ها و ابزارهای مناسب” را برای مدیریت این پلت فرم در سال گذشته به درستی ساخته است. علاوه بر این، دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها را محدودتر می کند، افراد بیشتری را به نظارت بر محتوا متعهد می کند و بر « جدیدترین فناوری یادگیری ماشین» برای کمک به آن متکی است. در حالی که این‌ها  عالی است، اما او همچنین هیچ استراتژی جدیدی را برای مدیریت بهتر پلت فرم یوتیوب به نمایش نگذاشت.

به طور طبیعی، یوتیوب نیز از این فرصت برای به نمایش گذاشتن دسته بعدی برنامه‌های مخصوص به خود استفاده کرد. بزرگترین آنها Will Smith Grand Canyon بود. علاوه بر آن مجموعه برنامه‌ای از بسکتبال‌های دبیرستان با لبرون جیمز نیز وجود دارد و اگر من بتوانم فقط یک چیز را به شما بگویم این است که در یکی از برنامه‌ها،  پریانکا چوپرا به سفر به دور دنیا و مصاحبه با مردم الهام‌بخش می‌پردازد. جک وایتهل همچنین در Training Days به تمرین با بازیکنان حرفه ای فوتبال می‌پردازد. همچنین برای برنامه‌های در حال حاضر، یوتیوب به سه بروز رسانی بسنده کرده است: Kevin Hart’s What the Fit ، The Super Slow Show و پروژه بدون عنوان Demi Lovato.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید