سامسونگ دو عضو جدید سری A را معرفی کرد - تکفارس 
سامسونگ دو عضو جدید سری A را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ دو عضو جدید سری A را معرفی کرد

امین حسین پور
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 17:03
سامسونگ دو عضو جدید سری A را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ بالأخره تصمیم گرفت Galaxy A6 و +A6 را به طور رسمی معرفی کند. این دو میان رده با نمایشگر اینفینیتی سامسونگ با نسبت تصویر ۱۸٫۵:۹ عرضه می‌شوند. Galaxy A6 دارای نمایشگر ۵٫۶ اینچی و وضوح ۷۲۰ × ۱۴۸۰ پیکسل است. یک حسگر ۱۶ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.7 در پشت و یک حسگر ۱۶ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.9 در جلو به همراه فلش LED مجموعه دوربین Galaxy A6 را تشکیل می‌دهند.

این عضو خانواده کهکشانی‌ها دارای پردازنده هشت هسته‌ای ۱٫۶ گیگاهرتز به همراه ۳/۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. هر دو مدل از کارت حافظه جانبی تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند. A6 دارای باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری است و ابعادی برابر ۱۴۹٫۹ × ۷۰٫۸ میلی‌متر و ۷٫۷ میلی‌متر ضخامت دارد و مانند برادر بزرگ‌تر خود از اندروید ۸ بهره می‌برد.

سامسونگ دو عضو جدید سری A را معرفی کرد - تکفارس 

عضو بزرگ‌تر خانواده دارای نمایشگر ۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ × ۲۲۲۰ پیکسل است و از دو دوربین ۱۶ و ۵ مگاپیکسل در پشت بهره استفاده می‌کند. دوربین سلفی دارای وضوح ۲۴ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.9 به همراه فلش LED است. +A6 دارای پردازنده هشت هسته‌ای ۱٫۸ گیگاهرتز، حافظه رم ۳/۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایت است.

+A6 دارای باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری و ابعاد ۱۶۰٫۲ × ۷۵٫۷ میلی‌متر و ضخامت آن ۷٫۹ میلی‌متر است. هر دو مدل از شبکه نسل ۴٫۵، بلوتوث نسخه ۴٫۲ و NFC (بسته به مدل ارائه شده)، GPS و سیستم ناوبری ماهواره‌ای BeiDou پشتیبانی می‌کنند.

A6 و +A6 در رنگ‌های مشکی، طلایی، آبی و بنفش کمرنگ به بازار می‌آیند. با +A6 امکان ثبت افکت بوکه حتی بعد از گرفتن تصویر، به همراه الگوهایی به شکل قلب و ستاره برای تار کردن پس زمینه امکان‌پذیر است. این دو عضو خانواده سری A از صدای بهبود یافته Dolby Atoms نیز بهره می‌برند (تنها در صورت استفاده از هدفون). A6 و +A6 در در اوایل ماه مه در بازارهای اروپا، آسیا و آمریکای لاتین عرضه خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید