قیمت تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه کمپانی TCL مشخص شد - تکفارس 
قیمت تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه کمپانی TCL مشخص شد - تکفارس 

قیمت تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه کمپانی TCL مشخص شد

سید محمد معلمی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 16:26
قیمت تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه کمپانی TCL مشخص شد - تکفارس 

اگر به دنبال خرید تلویزیون ۴K ارزان هستید، محصولات TCL می‌توانند گزینه خوبی باشند زیرا این شرکت در سالیان اخیر نشان داده که در این زمینه نیازهای مشتریان خود را به خوبی برآورده می‌کند.

تلویزیون‌های سری P این شرکت در سال ۲۰۱۷ قیمت‌های مناسبی داشتند که باعث شد بسیاری از افراد آنها را خریداری نمایند. برای سال ۲۰۱۸ نیز این کمپانی قصد دارد تا همچنان رویه خود را ادامه دهد و سری جدید ۶ را تولید نماید.

تلویزیون‌های سری ۶ شرکت TCL در ابتدای سال ۲۰۱۸ معرفی شدند و اخیراً قیمت‌های آنان اعلام شده است به طوری که دستگاه ۵۵ اینچی (مدل ۵۵R617) حدود ۶۵۰ دلار، و دستگاه ۶۵ اینچی (مدل ۶۵R617) حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند که اگر همچون نمونه‌های پیشین خود از کیفیت خوبی برخوردار باشند، می‌توانند دستگاه‌های مناسبی برای افراد متقاضی لقب بگیرند.

تلویزیون‌های سری ۶ این شرکت، دارای ویژگی Dolby Vision HDR و گزینه کنترل کنتراست می‌باشند که باعث خواهد شد اختلاف تصویر در تلویزیون ۵۵ اینچی به ۹۶ منطقه، و در تلویزیون ۶۵ اینچی به ۱۲۰ منطقه برسد.

همانند سری P که سال پیش معرفی شد، دستگاه‌های سری ۶ نیز دارای سیستم و نرم‌افزار پخش Roku خواهند بود. به علاوه، امکان دادن دستور صوتی به تلویزیون وجود دارد که در کنار این قابلیت‌ها، طراحی ظاهری دستگاه نیز بسیار قابل توجه خواهند بود.

هدف از طراحی دستگاه‌های سری ۶ شرکت TCL، رقابت با سری M کمپانی Vizio بوده است که نمونه‌های مشابه تلویزیون‌های ۴K و HDR را دارد که علاوه بر قابلیت‌ها، قیمت آن نیز بسیار شبیه است به طوری که دستگاه ۶۵ اینچی ۱۰۰۰ دلار می‌باشد.

دستگاه‌های سری ۶ کمپانی TCL، دارای ۳ پورت HDMI 2.0 با قابلیت HDCP 2.2 هستند که مشاهده ویدیوها باکیفیت ۴K و HDR را آسانتر می‌کند. این را هم اضافه کنیم که در این تلویزیون‌ها، قابلیتی وجود که TCL آن را موتور iPQ می‌نامد که به وسیله آن، فرآیند جایگزین‌سازی رنگ‌ها،‌ آسانتر انجام می‌شود.

در قسمت جلویی این تلویزیون‌‌ها، یک دکمه نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توان دستگاه را خاموش یا روشن کرد.

دستگاه ۵۵ اینچی سری ۶ شرکت TCL را هم‌اکنون می‌توان از آمازون خریداری کرد ولی فعلاً نمونه ۶۵ اینچی تمام شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.