گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به مراسم MWC می‌رسد؟ - تکفارس 
گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به مراسم MWC می‌رسد؟ - تکفارس 

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به مراسم MWC می‌رسد؟

سارا کاویانی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 01:18
گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به مراسم MWC می‌رسد؟ - تکفارس 

پس از شایعه حضور سامسونگ گلکسیی اس ۱۰ در مراسم CES 2019 حالا گفته می‌شود که قرار است سامسونگ گوشی انعطاف پذیری که مدت ها مشتاقانه منتطر آن بودیم را ماه بعد در مراسم MWC2019 بارسلونا رونمایی کند.

با این حال نمی توان حرفی قطعی راجع به برنامه های در نظر گرفته شده برای مراسم های زمستان آینده زد. به این گوشی انعطاف پذیر سامسونگ نام غیررسمی گلکسی اکس داده شده و نام رمز در نظر گرفته شده برای آن وینر(برنده) است . پیش از این کد توسعه این دستگاه valley یا دره بود. این تغییر در اسم رمز حاکی از آن است که این دستگاه از پروژه ای که مدت ها در دست توسعه بوده، تبدیل به پروژه ای شده که جایی در خط تولید ۲۰۱۹ سامسونگ دارد.

خبر ها حاکی از این است که گویا سامسونگ گلکسی ایکس را به مراسم CES امسال آورده بود. همچنین به گفته بعضی ها این دستگاه ۳ پنل صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی OLED دارد که به سمت داخل خم می‌شوند؛ یک پنل در خارج از گوشی قرار دارد و دو پنل دیگر در داخل گوشی تعبیه شده‌اند. زمانی که دو صفحه نمایش داخلی باز هستند، اندازه صفحه نمایش این گوشی به ۶ تا ۷ اینچ افزایش می‌یابد. زمانی که دستگاه بسته شده (خم شده) باشد صفحه نمایش خارجی گوشی با دستگاه تعامل می‌کند.

با توجه به استفاده (سامسونگ) از صفحه نمایش های ۳٫۵ اینچی، تا قبل از ۲۰۱۳ اپل از این نکته به عنوان مرجع استفاده می‌کرد و گوشی های خود را با صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی تولید می کرد تا اینکه نهایتا با رونمایی آیفون ۵ با صفحه نمایش ۴ اینچی این رسم نانوشته را کنار گذاشت.

در نظر داشته باشید که مدلی که ادعا می‌شود سامسونگ به همکارانش در وگاس نشان داده است ممکن است نهایتا هیچ ربطی به نسخه نهایی این گوشی نداشته باشد.

اوایل این هفته سامسونگ پتنت مربوط به گوشی انعطاف پذیری که به سمت داخل خم می‌شود و در آن دو صفحه نمایش تعبیه شده را دریافت کرد. در این طرح اولیه یک لولای خاص از یک سنسور برای تغییر وضعیت دستگاه به حالت از پیش تنظیم شده استفاده می‌کند.

نظر شما در مورد این گوشی انعطاف پذیر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید